ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتس‌اپ پیوستن به تماس‌های تصویری گروهی در جریان را ممکن کرد

واتس‌اپ از اضافه شدن قابلیت کاربردی جدیدی به پیام‌رسان خود خبر داده که به موجب آن کاربران می‌توانند حتی پس از آغاز تماس تصویری گروهی، به راحتی و تنها با ضربه زدن روی گزینه Join ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

واتس‌اپ از اضافه شدن قابلیت کاربردی جدیدی به پیام‌رسان خود خبر داده که به موجب آن کاربران می‌توانند حتی پس از آغاز تماس تصویری گروهی، به راحتی و تنها با ضربه زدن روی گزینه Join به آن ملحق شوند.

تا پیش از این کاربران واتس‌اپ تنها زمانی ‌می‌توانستند در تماس تصویری گروهی حضور داشته باشند که از همان ابتدا جوین می‌شدند و پس از آغاز جلسات کاری تصویری در واتس‌اپ چنین امکانی برای ملحق شدن در اختیار کاربران وجود نداشت. اما اکنون پیام‌رسان واتس‌اپ با الگوبرداری از اپلیکیشن‌های دیگری مانند زوم این ویژگی جدید را در اختیار کاربران خود قرار داده تا حتی اگر در همان ابتدای کار و شروع جلسات کاری تصویری نتوانستند در جلسه حضور پیدا کنند و به جمع ملحق شوند، در هر لحظه که تمایل داشته باشند، این امکان برای آنها فراهم شود.

براساس اعلام واتس‌اپ این ویژگی جدید از روز دوشنبه ۲۸ تیرماه در دسترس کاربران قرار گرفته است. با این حساب امکان اضافه شدن در تماس‌های گروهی تصویری در واتس‌اپ شباهت زیادی به اپلیکیشن‌هایی مانند زوم و گوگل میت خواهد داشت. بی‌شک امکان اضافه شدن به تماس گروهی تصویری در حین برقراری تماس گزینه خوبی برای کاربران خواهد بود و کاربران تنها با ضربه زدن روی گزینه Join یا پیوستن به راحتی می‌توانند در تماس تصویری گروهی حضور پیدا کنند. در گذشته چنین ویژگی در نسخه بتا مشاهده شده بود.

به علاوه، واتس‌اپ در صفحه‌ای جداگانه اطلاعات تماس جدید را نمایش می‌دهد تا کاربران بتوانند متوجه شوند که چه کسی در تماس صوتی حضور دارد و چه کسی دعوت شده ولی هنوز به تماس تصویری گروهی ملحق نشده است. واتس‌اپ ضمن معرفی این قابلیت کاربردی و جدید اعلام کرده که تمامی تماس‌هایی که از این طریق برقرار می‌شوند به صوت سرتاسری رمزگذاری شده هستند و کاربران دیگر نباید نگران موضوعاتی همچون نقض قوانین حریم خصوصی و امنیت خود باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی