ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای ویدیوهای گلکسی واچ ۴ که رابط کاربری و ویژگی‌هایش را نشان می‌دهند

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک در رویداد آنپکد آتی سامسونگ، دو ویدیوی کوتاه از این ساعت‌‌های هوشمند به اشتراک گذاشته شده که برخی مشخصات و طراحی رابط ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک در رویداد آنپکد آتی سامسونگ، دو ویدیوی کوتاه از این ساعت‌‌های هوشمند به اشتراک گذاشته شده که برخی مشخصات و طراحی رابط کاربری آن‌ها را نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود سامسونگ در تاریخ ۲۰ مردادماه (۱۱ آگوست) در رویددا آنپکد بعدی خود از دو ساعت هوشمند جدید مجهز به سیستم عامل Wear OS 3 رونمایی کند. هنوز تیزر رسمی ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک منتشر نشده،‌ اما در تیزرهای لو رفته جدید کاربران می‌توانند اطلاعاتی در مورد طراحی رابط کاربری و برخی مشخصات آن‎‌ها دست پیدا کنند.

انتظار می‌رود نسل جدید ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ با رابط کاربری جدید از برنامه‌هایی مانند گوگل مپ و سایر سرویس‌های گوگل بهره ببرند. به نظر می‌رسد هر دو ساعت هوشمند جدید با امکاناتی برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی،‌ پایش ضربان قلب، ردیابی خواب، پایش میزان چربی بدن، قطب نما و ارتفاع سنج در دسترس کاربران قرار گیرند. همچنین ساعت‌های هوشمند جدید مجهز به فناوری نظارت بر فشار خون، ECG ،SmartThings Find و نظارت بر SpO2 به بازار عرضه شوند.

به علاوه به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد ساعت‌های هوشمند جدیدش را با تعداد زیادی فیس‌واچ جدید در دسترس کاربران قرار دهد که می‌تواند متناسب با سلایق مختلف باشد. کاربران می‌توانند در برخی فیس‌واچ‌ها تنظیمات موردنظر خود را به نمایش بگذارند و برخی ابزارهای موردنظر را روی آن تنظیم کنند. نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ از برنامه‌هایی مانند دستیار هوشمند بیکسبی، پلی استور و برنامه سلامت سامسونگ پشتیبانی می‌کنند.

هر دو ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر سوپر امولد دایره‌ای شکل، چیپست اگزینوس W920، رم ۱.۵ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود. همچنین هر دو محصول جدید کره‌ای‌ها با استاندارد IP68 در مقابل نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم هستند و از GPS، بلوتوث ۵ و شارژ بی‌سیم Qi نیز پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی واچ ۴

به علاوه هر دو مدل مجهز به میکروفون و اسپیکر برای برقراری تماس هستند. گلکسی واچ ۴ کلاسیک نیز دارای قاب قابل چرخش برای پیمایش رابط کاربری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی