ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری از قاب محافظ گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳

پیش از معرفی رسمی «گلکسی زد فلیپ ۳» و «گلکسی زد فولد ۳» در رویداد آنپکد آتی سامسونگ مورخ ۲۰ مردادماه، تصاویری از قاب محافظ این دو گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده که طراحی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

پیش از معرفی رسمی «گلکسی زد فلیپ ۳» و «گلکسی زد فولد ۳» در رویداد آنپکد آتی سامسونگ مورخ ۲۰ مردادماه، تصاویری از قاب محافظ این دو گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

تولیدکننده گوشی مستقر در کره جنوبی سابقه طولانی در استفاده از چرم برای قاب محافظ موبایل‌های خود دارد و به نظر می‌رسد قصد دارد این روند را برای گلکسی زد فلیپ ۳ ادامه دهد، زیرا در رندرهای ارائه شده کیف چرمی این گوشی نیز دیده می‌شود. علاوه بر این، قاب سیلیکونی گوشی تاشو سامسونگ نیز در این رندرها دیده می‌شود که مصرف‌کنندگان از حلقه قرار گرفته در پشت آن می‌توانند برای نگه‌داشتن دستگاه هنگام بسته شدن استفاده کنند. همچنین قاب سیلیکونی دیگری نیز در تصاویر دیده می‌شود که نام تجاری «فلیپ» در حلقه آن دیده می‌شود.

برای کاربرانی که علاقه‌ای به قاب سیلیکونی ندارند، قاب شفاف گلکسی زد فلیپ ۳ عرضه می‌شود. براساس تصاویر مربوط به این قاب‌ها، به نظر می‌رسد اتصال حلقه وسط آن اختیاری است.

هر کدام از قاب‌های سیلیکونی ارائه شده به دو قسمت تقسیم می‌شوند که به ترتیب بالا و پایین گوشی را پوشش می‌دهند. قسمت بالایی قاب شامل یک برش بزرگ برای ماژول دوربین و نمایشگر ثانویه می‌شود و همچنین برای فلش LED دستگاه نیز یک حفره کوچک در نظر گرفته شده است.

درباره ترکیب رنگ قاب‌ها جزئیات زیادی منتشر نشده است، اما این رندرهای مطبوعاتی حداقل یک گزینه رنگ برای هر مدل را نشان می‌دهد که شامل رنگ‌ برنزی برای کیف چرمی، رنگ بنفش برای کیف سیلیکونی با حلقه و رنگ آبی تیره برای قاب سیلیکونی با بند می‌شود.

علاوه بر این یک خرده فروش کره‌ای نیز قاب‌های محافظ «گلکسی زد فولد ۳» و «گلکسی زد فلیپ ۳» را به اشتراک گذاشته است که هر دو گوشی را از تمام زوایای ممکن نشان می‌دهد. این قاب‌ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد معرفی خواهند و انتظار می‌رود عرضه آن‌ها از اواخر ماه آگوست (اوایل شهریور) آغاز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی