ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل فیت
تکنولوژی

اپلیکیشن مخاطبین و گوگل فیت با تغییرات جدیدی به روز شدند

گوگل در آخریت آپدیت برنامه مخاطبین، طراحی و رنگ آیتم اضافه کردن، ویرایش مشخصات و جستجوی مخاطب را در این اپلیکیشن بازطراحی کرد و اپلیکیشن گوگل فیت نیز با تغییراتی کاربری به روز شد. در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

گوگل در آخریت آپدیت برنامه مخاطبین، طراحی و رنگ آیتم اضافه کردن، ویرایش مشخصات و جستجوی مخاطب را در این اپلیکیشن بازطراحی کرد و اپلیکیشن گوگل فیت نیز با تغییراتی کاربری به روز شد.

در آخرین آپدیت اپلیکیشن مخاطبین،‌ آیتم اضافه کردن مخاطب از طراحی دایره‌ای شکل به طراحی مربعی شکل تغییر شکل داده است. علاوه بر این طراحی نوار جستجوی مخاطبین نیز از حالت با لبه‌های مربعی، به طراحی با لبه‌های گرد تغییر پیدا کرده است. در این بروزرسانی گزینه‌هایی مانند ویرایش مشخصات مخاطبان نیز با تغییر طراحی و رنگ ارائه شده‌‌اند.

رنگ این نوار جستجو نیز بر اساس پس زمینه گوشی شما تغییر خواهد کرد و یک رنگ سازگار با گوشی خود در اختیار خواهید داشت. همچنین این تغییر رنگ بسته به فعال بودن «حالت شب» دستگاه نیز به صورت متفاوتی اعمال خواهد شد.

شاید این تغییرات جزئی در طراحی، تغییرات چندان مهمی به نظر نرسند اما نشان می‌دهد گوگل نسخه جدید سیستم عامل خود را با تغییرات طراحی بیشتری ارائه خواهد کرد. گوگل فیت نیز با تغییرات طراحی به روز شده است.

از دیگر مواردی که می‌توانید در آن‌ها تغییر رنگ پویا زبان طراحی جدید گوگل را مشاهده کنید، می‌توان به رنگ نوشته‌های مربوط به صفحه اطلاعات مخاطبان اشاره کرد. گزینه‌های تماس، ارسال پیامک و تماس تصویری نیز طبق تصویر زیر به رنگ‌های مختلفی دیده می‌شوند.

حتی اگر هنوز اندروید ۱۲ را دریافت نکرده باشید، برخی از عناصر ظاهری را در اندروید ۱۱ نیز دریافت خواهید کرد. البته در این سیستم عامل رنگ کلی این صفحه به صورت پیش فرض آبی آسمانی است اما گوشه‌های گرد برخی عناصر در آن دیده می‌شود. برخلاف بسیاری از تغییرات گوگل، این بروزرسانی سمت سرور محسوب نمی‌شود و در حال حاضر از گوگل پلی قابل دریافت و بروزرسانی است.

اپلیکیشن «گوگل فیت» نیز معمولا بروزرسانی خاصی دریافت نمی‌کند اما در چند ماه گذشته نسخه‌های قابل توجهی از آن منتشر شده است. در اوایل سال جاری، گوگل به این اپلیکیشن اجازه داد تا بتواند از دوربین‌ها برای اندازه‌گیری میزان ضربان قلب و تنفس کاربران استفاده کند. اکنون گوگل در حال ارائه بروزرسانی جدیدی برای این اپلیکیشن است که برخی از عناصر طراحی را شامل می‌شود و همچنین یک برگه کاملا جدید Browse را نیز به آن اضافه می‌کند.

برگه جدید Browse در نسخه ۲.۶۱.۱۴ اپلیکیشن گوگل فیت دسترسی سریع‌‌تری به تمام داده‌های سلامتی کاربران در شش دسته اصلی آن فراهم می‌کند و نوار جستجوی بالای صفحه امکان جستجو نوع خاصی از داده‌ها را ارائه می‌کند. برگه مرور راه بسیار بهتری برای سازماندهی داده‌ها نسبت به کارت‌های موجود محسوب می‌شود و اکنون کاربران راحت‌تر می‌توانند فعالیت‌های خود را به این اپلیکیشن وارد کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی