ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایکس باکس
تکنولوژی

افشای تصاویر نمونه اولیه «ایکس باکس استریم باکس» مایکروسافت

مایکروسافت قصد دارد سرویس «ایکس باکس گیم پس» خود را در دسترس پلتفرم‌های بیشتری از جمله تلویزیون‌ها قرار دهد. اکنون جزئیات و تصاویری از نمونه اولیه «ایکس باکس استریم باکس» که بازی‌های این کنسول را ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

مایکروسافت قصد دارد سرویس «ایکس باکس گیم پس» خود را در دسترس پلتفرم‌های بیشتری از جمله تلویزیون‌ها قرار دهد. اکنون جزئیات و تصاویری از نمونه اولیه «ایکس باکس استریم باکس» که بازی‌های این کنسول را در دسترس تلویزیون‌ها قرار می‌دهد، منتشر شده است.

ماه گذشته ایکس باکس اعلام کرد با تولیدکنندگان تلویزیون همکاری می‌کند تا تجربه کنسول خود را بدون نیاز به هیچ سخت‌افزار دیگری جز کنترلر، برای تلویزیون‌های متصل به اینترنت فراهم کند. این پروژه به کاربران اجازه می‌دهد تا در تلویزیون‌های خود به سرویس بازی این شرکت به نام xCloud دسترسی پیدا کنند.

برای تلویزیون‌هایی که به اینترنت متصل نیستند نیز گزینه دیگری وجود دارد و مایکروسافت در حال طراحی دستگاهی است که به تلویزیون یا مانیتور خارجی کاربران متصل شده و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به xCloud دسترسی داشته باشند. اکنون تصاویر این دستگاه با نام «Xbox Stream Box» افشا شده است که البته به صورت رسمی نمی‌توان آن‌ها را تایید کرد.

ایکس باکس استریم باکس

این تصاویر توسط یکی از کاربران توییتر با نام PostUp_bbb منتشر شده‌اند که انتظار نمی‌رود منبع اصلی آن‌ها باشد.

در این تصاویر دستگاه اشاره شده به شکل یک مکعب با گوشه‌های تیز و بدنه سفید دیده می‌شود که لوگوی ایکس باکس در گوشه بالا سمت چپ آن قرار گرفته. در قسمت جلو آن یک پورت USB-A و دکمه پاور به چشم می‌خورد و در قسمت پشت آن پورت‌های اترنت، USB-C، به احتمال زیاد پورت شارژ و HDMI دیده می‌شود.

تصویر سومی که منتشر شده برخی ویژگی‌های دستگاه را توضیح می‌دهد. طبق مستندات ارائه شده، نمونه اولیه آن به اوایل امسال برمی‌گردند و طراحی آن اصلاح شده است. همچنین گفته می‌شود که تا پایان سال جاری این دستگاه به بازار عرضه خواهد شد اما به دلیل کمبود جهانی تراشه این موضوع بعید به نظر می‌رسد.

ایکس باکس

ایکس باکس استریم باکس ابعاد کوچکی خواهد داشت. کاربران می‌توانند علاوه بر کنترلر ایکس باکس، کیبورد و موس بی‌سیم خود را نیز به آن متصل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی