ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی My Friend Pedro؛ خون در برابر خون

بازی‌های اکشن با گیم‌پلی‌های چالش‌ برانگیز و داستان‌های پر از خون و خون‌ریزی شناخته می‌شوند اما امروز به سراغ بازی می‌رویم که داستان متفاوتی دارد. ترکیب یک داستان تماما فانتزی با گیم‌پلی اکشن و چالش ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

بازی‌های اکشن با گیم‌پلی‌های چالش‌ برانگیز و داستان‌های پر از خون و خون‌ریزی شناخته می‌شوند اما امروز به سراغ بازی می‌رویم که داستان متفاوتی دارد. ترکیب یک داستان تماما فانتزی با گیم‌پلی اکشن و چالش برانگیز تفاوت بازی My Friend Pedro با سایر بازی‌های اکشن است.

داستان بازی My Friend Pedro درباره‌ی یک موز است که همسر و فرزندش را دزدیده‌اند و خودش را هم تا سر حد مرگ آزار داده‌اند اما او نمی‌خواهد خانواده‌اش را به همین راحتی از دست بدهد بنابراین دست به دامن دوستش می‌شود تا کمکش کند و این سرآغاز یک انتقام مرگبار است.

هر چند که این داستان هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد اما متاسفانه در طول بازی، داستان نقش پررنگی ندارد و شما فقط با مراحل مبارزه و کشتن حریف‌ها سر و کار دارید. گیم‌پلی بازی سرعت نسبتا بالایی دارد و باید سرعت عمل خوبی داشته باشید.

در سی و هفت مرحله‌ی بازی My Friend Pedro‏ با پای پیاده، موتورسیکلت یا اسکیت برد در مسیر مشخص شده جلو می‌روید و باید با حرکات و نشانه‌گیری دقیق، دشمنان را از سر راه بردارید. با توجه به اینکه کاراکتر همواره در حال حرکت است در لحظاتی صحنه‌ی بازی به صورت اسلوموشن جلو می‌رود تا بتوانید به موقع شلیک کنید.

علاوه بر سرعت عمل، گیم‌پلی این بازی به دقت زیادی هم نیاز دارد زیرا مقدار انرژی کاراکتر محدود است و اگر نتوانید به موقع از مقابل گلوله‌های دشمن جاخالی بدهید از میزان انرژی که همان جان کاراکتر است کم می‌شود. با توجه به اینکه با ورود به مراحل بعد این انرژی از اول پر نمی‌شود باید کاملا در دفاع از خود محتاط باشید.

به جز بخش اصلی بازی، یک مود با نام Blood Rush هم وجود دارد که می‌توان گفت بیشتر برای بازیکنان سرسخت است که می‌خواهند مهارت‌هایشان را ارتقا بدهند یا مدت زمان بیشتری را برای بازی صرف کنند.

تقریبا دو سالی از انتشار این بازی برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی می‌گذرد و به تازگی این بازی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS هم منتشر شده است. هر چند که تلاش شده تا بازی موبایل به نسخه‌ی کنسول و کامپیوتر نزدیک باشد اما مشکلاتی هم وجود دارند.

کنترل‌های بازی برای موبایل و صفحه‌نمایش‌های لمسی مناسب است و حتی کار را برای بازیکنان آسان‌تر هم کرده اما قابلیت شخصی سازی وجود ندارد و ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید. از طرفی هم بازی برخی‌ اوقات دچار باگ می‌شود و بازیکنان امیدوار هستند این مشکل در اولین آپدیت برطرف شود.

طراحی بصری بازی در عین دو بعدی بودن، بسیار جذاب است و با کمک ذات اکشن گیم‌پلی می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را پای موبایل‌هایشان نگه دارد. بازی امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای دارد اما بازیکنان می‌توانند به جای پرداخت پول از گزینه‌ی تماشای تبلیغ هم استفاده کنند.

در کل می‌توان گفت نقاط مثبت بازی My Friend Pedro برای موبایل بیشتر از معایب کم و قابل‌چشم‌پوشی آن است و ارزش امتحان کردن را دارد. بنابراین اگر می‌خواهید یک بازی اکشن جدیدی به لیستتان اضافه کنید حتما به این بازی سر بزنید. برای دانلود بازی می‌توانید از لینک‌های انتهای مطلب استفاده کنید.

My Friend Pedro

My Friend Pedro

سازنده: Devolver Digital, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 107.5/86 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

    😍

مطالب پیشنهادی