ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای ویدیوی تبلیغاتی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ سامسونگ

سامسونگ چهارشنبه همین هفته از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند، اما پیش از معرفی شاهد افشای ویدیوی تبلیغات گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ هستیم که برخی ویژگی‌های آن‌ها را به تصویر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سامسونگ چهارشنبه همین هفته از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند، اما پیش از معرفی شاهد افشای ویدیوی تبلیغات گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ هستیم که برخی ویژگی‌های آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

یکی از منابع آگاه توییتر به نام «ایوان بلس» این ویدیو را در حساب توییترش منتشر کرد، اما پس از مدتی تصمیم به حذف آن گرفت. با این وجود، این ویدیو به فضای اینترنت راه پیدا کرد و می‌توانید آن را مشاهده کنید:

در این ویدیو به نمایشگر خارجی بزرگتر گلکسی زد فلیپ ۳ اشاره می‌شود و همچنین از پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen خبر می‌دهد. در پایان ویدیو هم مقاومت این گوشی‌های هوشمند تاشو در برابر آب به تصویر کشیده می‌شود.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های بی‌شماری درباره نسل آینده گوشی‌های تاشو سامسونگ بوده‌ایم و حتی همین دیروز بروشور این محصولات به اینترنت راه پیدا کرد. این بروشورها حاوی قابلیت‌ها و برخی مشخصات فنی این گوشی‌های هوشمند هستند، البته پیش از آن مشخصات فنی کامل آن‌ها هم افشا شده بود.

طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فولد ۳ به نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی و نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی مجهز می‌شود. این نمایشگرها از نوع سوپر امولد هستند و همچنین رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. زد فولد ۳ به اولین گوشی سامسونگ با دوربین سلفی زیر نمایشگر تبدیل می‌شود که زیر صفحه نمایش داخلی‌اش یک سنسور ۴ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

گلکسی زد فلیپ ۳، دیگر گوشی تاشو کره‌ای هم طبق گزارش‌ها نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد داشت و به یک نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی هم مجهز خواهد شد. این گوشی هوشمند مانند برادر بزرگترش با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ از راه می‌رسد.

سامسونگ در کنار این گوشی‌های هوشمند، از محصولات دیگری هم رونمایی خواهد کرد که برای اطلاع از آن‌ها می‌توانید این مطلب دیجیاتو را بخوانید. مراسم کره‌ای‌ها چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد و ما در دیجیاتو آن را بطور زنده پوشش می‌دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی