ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر مجیک ۳ احتمالا نسخه پورشه دیزاین هم خواهد داشت

براساس اعلام منابع آگاه، سری مجیک ۳ در کنار نسخه معمولی و پرو، احتمالا با مدل پورشه هم وارد بازار می‌شود که محصول همکاری مشترک آنر و گروه آلمانی پورشه دیزاین خواهد بود. هواوی یکی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

براساس اعلام منابع آگاه، سری مجیک ۳ در کنار نسخه معمولی و پرو، احتمالا با مدل پورشه هم وارد بازار می‌شود که محصول همکاری مشترک آنر و گروه آلمانی پورشه دیزاین خواهد بود.

هواوی یکی از اولین تولیدکنندگان چینی بود که وارد همکاری با پورشه دیزاین شد و محصول این مشارکت، عرضه چندین نسخه موبایل هواوی و حتی ساعت هوشمند این شرکت با طراحی پورشه بود. اکنون به نظر می‌رسد آنر نیزکه دیگر شرکتی مستقل بوده و متعلق به هواوی نیست،‌ قصد دارد با همکاری این شرکت،‌ نسخه ویژه‌ای از برخی محصولات خود از جمله آنر مجیک ۳ را به بازار عرضه کند.

به گفته یکی از منابع آگاه چینی،‌ نسل بعدی آنر مجیک ۳ دارای نسخه ویژه پورشه نیز خواهد بود. یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو چین با نام کاربری «Bald Panda»، مشخصات سه نسخه گوشی سری مجیک ۳ را به اشتراک گذاشته است. با توجه به پست منتشر شده از طریق این منبع آگاه، آنر قصد دارد در کنار معرفی مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو، نسخه پورشه‌ را نیز معرفی کند. البته وی به نام گوشی‌های مجیک 3 SE و مجیک ۳ پرو پلاس که نام آنها در اطلاعات قبلی به چشم خورده بود،‌هیچ اشاره‌ای نکرده. پیشتر نیز مشخصات و قیمت  آنر مجیک ۳ و ۳ پرو افشا شده بود.

این منبع ادعا می‌کند که مجیک ۳ پرو طراحی مشابهی با هواوی میت ۴۰ پرو دارد که سال گذشته میلادی معرفی شد و از شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد این دستگاه مجهز به فناوری فیس آیدی سه بعدی و دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی  خواهد بود. دستگاه جدید احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و رابط کاربری Magic UI 5.0 رونمایی خواهد شد.

با وجودی که این منبع آگاه معمولا اطلاعات موثقی در مورد گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد، همچنان نمی‌توان بطور کامل به گزارش اخیر اطمینان کرد.

این اطلاعات در حالی در مورد آنر مجیک ۳ به اشتراک گذاشته شده که منبع دیگری تصویری از پنل پشتی دستگاه منتشر کرده که طراحی دایره‌ای شکل دوربین پنل پشتی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

طراحی ارائه شده توسط این منبع نشان می‌دهد کاربران باید منتظر دستگاهی با پنج دوربین باشند. با توجه به تصویر ارائه شده، در قسمت بالای دوربین عبارت 100x قابل رویت است که نشان می‌دهد موبایل مذکور مجهز به دوربین پریسکوپی با امکان زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی