ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی پرفروش‌ترین برند گوشی‌های 5G اندرویدی در فصل دوم ۲۰۲۱ شد

شیائومی روزهای درخشانی را پشت سر می‌گذارد. این کمپانی که با عبور از سامسونگ به پرفروش‌ترین سازنده گوشی‌های جهان در ماه ژوئن تبدیل شد، طبق گزارش جدید «استراتژی آنالیتیکس» بیشترین فروش‌های گوشی‌های 5G اندرویدی را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

شیائومی روزهای درخشانی را پشت سر می‌گذارد. این کمپانی که با عبور از سامسونگ به پرفروش‌ترین سازنده گوشی‌های جهان در ماه ژوئن تبدیل شد، طبق گزارش جدید «استراتژی آنالیتیکس» بیشترین فروش‌های گوشی‌های 5G اندرویدی را در فصل دوم ۲۰۲۱ تجربه کرده است.

طبق این گزارش، شیائومی در فصل دوم ۲۰۲۱ در بازار گوشی‌های اندرویدی 5G پیشرو بوده و با سهم ۲۵.۷ درصدی بالاتر از برندهای دیگر قرار گرفته. در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ در بازار جهانی نزدیک به ۹۵ میلیون گوشی 5G اندرویدی به فروش رسیده که سهم شیائومی از آن‌ها، ۲۴.۳ میلیون دستگاه بوده تا آن را تبدیل به پرفروش‌ترین برند کند.

از سه ماهه اول ۲۰۱۹ تا سه‌ ماهه دوم ۲۰۲۱، شیائومی در مجموع موفق به فروش ۷۰.۴ میلیون گوشی 5G شده، در حالی که سامسونگ در این بازه زمانی توانسته ۷۶.۵ میلیون گوشی 5G بفروشد و بالاتر از شیائومی قرار بگیرد. اما در صدر جدول، هواوی با فروش ۹۵.۲ میلیون گوشی 5G قرار گرفته، البته چینی‌ها پس از تحریم‌ها آمریکا موقعیت خودشان را از دست دادند و در فصل دوم ۲۰۲۱ به جایگاه پایینی دست پیدا کرده‌اند.

گوشی‌های 5G شیائومی

طبق آمار فصل دوم ۲۰۲۱، لنوو (به همراه موتورولا) بیشترین رشد سالانه را تجربه کرده‌ و با فروش ۱.۸ میلیون گوشی، رشد ۳,۴۸۰ درصدی داشته‌ است. از نظر میزان رشد سالانه، ریلمی با رشد ۱,۷۷۳ درصدی در رتبه دوم قرار می‌گیرد. این کمپانی در فصل دوم ۲۰۲۱ موفق به فروش ۵.۶ میلیون گوشی 5G اندرویدی شده است. وان پلاس توانسته در این بازه زمانی ۲.۵ میلیون گوشی بفروشد و رشد سالانه ۸۷۷ درصدی را تجربه کند.

در حالت کلی در رتبه اول جدول شیائومی با فروش ۲۴.۳ میلیون گوشی و سهم ۲۵.۷ درصدی به چشم می‌خورد که رشد سالانه ۴۵۲ درصدی داشته. در رتبه دوم، شرکت ویوو با فروش ۱۷.۵ میلیون گوشی و سهم ۱۸.۵ درصدی قرار گرفته. در رتبه سوم و چهارم هم به ترتیب اوپو و سامسونگ با فروش ۱۶.۹ و ۱۵.۶ میلیون گوشی و سهم ۱۷.۹ و ۱۶.۵ درصدی به چشم می‌خورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

    اگ تحریم نشه تمام جایگاههای نخست و مال خودش میکنه مقرون ب صرفه ترین برند جهان
    درست دنباله روی ZTE .Huawei

مطالب پیشنهادی