ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس
تکنولوژی

تصویر جدیدی از وان پلاس 9T منتشر شد؛ احتمالا توقف تولید منتفی است

وان پلاس، شرکت تولیدکننده مستقر در چین در حساب رسمی توییتر خود عکس جدیدی از گوشی «وان پلاس 9T» به اشتراک گذاشته که ظاهرا خبر از لغو برنامه توقف تولید این گوشی پرچمدار می‌دهد و ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

وان پلاس، شرکت تولیدکننده مستقر در چین در حساب رسمی توییتر خود عکس جدیدی از گوشی «وان پلاس 9T» به اشتراک گذاشته که ظاهرا خبر از لغو برنامه توقف تولید این گوشی پرچمدار می‌دهد و به نزدیک بودن زمان احتمالی عرضه آن اشاره دارد.

توییت این شرکت، گوشی وان پلاس ۹ را نشان می‌دهد که در مقدار زیادی چای قرار گرفته است. علاوه بر تصویر، شرکت چینی در توییت خود عنوان کرده است: «به جزئیات زیاد توجه نکنید.» با این وجود به گفته برخی منابع وجود چای (Tea) در عکس می‌تواند به گوشی وان پلاس 9T مربوط شود.

وان پلاس

پیش‌تر در گزارشی عنوان شده بود که تولیدکننده چینی امسال قصد دارد دستگاه با پسوند T را از سری پرچمداران خود خارج کند و بنابراین گوشی وان پلاس 9T روانه بازار نخواهد شد. با این وجود اگر شرکت چینی همچنان قصد عرضه این نسخه از گوشی را داشته باشد، با توجه به زمان ارائه تیزر می‌توان انتظار معرفی آن در ماه سپتامبر یا اکتبر (شهریور تا آبان) را داشت.

دلیل لغو توسعه وان پلاس 9T از سوی شرکت تولیدکننده چینی هنوز مشخص نشده است. با این وجود دلیل اصلی این موضوع می‌تواند کمبود جهانی تراشه‌ها به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا باشد که انتظار نمی‌رود این مشکل به زودی برطرف شود.

اگر دلیل اصلی چنین چیزی باشد، وان پلاس 9T اولین گوشی نیست که توسعه آن لغو شده است. سامسونگ نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که امسال خبری از گلکسی نوت ۲۱ نخواهد بود و گفته شده است که عرضه دو پرچمدار در یک سال هزینه سنگینی برای آن‌ها دارد، بنابراین انتشار نسخه جدید سری نوت در نیمه دوم امسال کاملا دشوار است.

البته سامسونگ امسال گوشی‌های پرچمدار تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را جایگزین سری نوت کرد و آن‌ها اخیرا در رویداد آنپکد معرفی شدند. علاوه بر این تولید چندین گوشی دیگر مانند «گوگل پیکسل 4a» و سری آیفون ۱۲ نیز با تاخیر مواجه شد و سامسونگ نیز زمان عرضه گوشی گلکسی S21 FE را به دلیل مشکلات کمبود تراشه به تعویق انداخته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی