ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S21 FE
تکنولوژی

گلکسی S21 FE با دریافت گواهینامه بلوتوث یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

طی چند وقت گذشته رندرها و اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی S21 FE منتشر شد و اکنون این گوشی موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث (Bluetooth SIG) شده است که می‌توان گفت احتمالا با زمان رونمایی آن فاصله ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

طی چند وقت گذشته رندرها و اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی S21 FE منتشر شد و اکنون این گوشی موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث (Bluetooth SIG) شده است که می‌توان گفت احتمالا با زمان رونمایی آن فاصله چندانی نداریم.

مشخصات گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ با شماره مدل SM-G990N و انواع دیگر آن با شماره مدل‌های SM-G990B و SM-G990B_SD در پایگاه داده Bluetooth SIG مشخص شده است و طبق این فهرست، گوشی‌ سامسونگ از فناوری بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و این موضوع تمام اطلاعات ارائه شده جدید را شامل می‌شود.

گوشی گلکسی S21 FE ابتدا قرار بود در رویداد آنپکد سامسونگ و همراه باگوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ معرفی شود اما همانطور که از قبل اعلام شده بود، چنین اتفاقی صورت نگرفت و طبق گزارش‌های منتشر شده دلیل اصلی تغییر برنامه‌های سامسونگ کمبود جهانی تراشه بوده است.

هر چند هنوز تاریخ معرفی آن به صورت رسمی اعلام نشده است اما آن طور که شایعات عنوان می‌کنند، گلکسی S21 FE احتمالا در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. (اواسط مهر تا آبان) این دستگاه جانشین گلکسی S20 FE محسوب می‌شود و محبوبیت بسیار زیادی بین طرفداران سامسونگ دارد، زیرا نسخه مقرون به صرفه پرچمدار این شرکت محسوب می‌شود. هرچند گوشی سامسونگ به صورت کلی مشخصات بالارده‌ای را ارائه می‌کند، اما به دلیل کاهش قیمت آن سامسونگ برخی تغییرات دیگر در آن اعمال کرده است برای مثال پنل پشتی آن از جنس پلاستیک ساخته می‌شود.

گلکسی S21 FE

در واقع گوشی جدید سامسونگ تا حدود به نسل قبل خود یعنی S20 FE شباهت خواهد داشت اما برخی مشخصات خود را از گوشی پرچمدار گلکسی S21 وام خواهد گرفت. مدتی قبل رندرهای کامپیوتری این گوشی منتشر شده بود که ظاهر آن را به خوبی نشان می‌داد. طبق گزارش‌های منتشر شده، گوشی آینده سامسونگ از نمایشگر تخت، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی