ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای رندرهای باکیفیت دستبند هوشمند فیت بیت Charge 5

فیت بیت تقریبا برای عرضه نسل بعدی دستبند هوشمند سری Charge آماده شده و اکنون رندرهای باکیفیتی از «شارژ ۵» به سطح اینترنت راه یافته است. در تصاویر موجود رابط کاربری دستگاه، ساعت و ضربان ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

فیت بیت تقریبا برای عرضه نسل بعدی دستبند هوشمند سری Charge آماده شده و اکنون رندرهای باکیفیتی از «شارژ ۵» به سطح اینترنت راه یافته است. در تصاویر موجود رابط کاربری دستگاه، ساعت و ضربان قلب دیده می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره مشخصات سخت‌افزاری یا ویژگی‌های نرم‌افزاری این دستگاه در دسترس نیست، ولی می‌توانیم حدس و گمان‌هایی درباره فیت بیت شارژ ۵ داشته باشیم. این دستبند احتمالا از جی‌پی‌اس داخلی و حسگر پایش سطح اکسیژن خون بهره می‌برد.

با توجه به این که فیت بیت در نسل قبل برخی ویژگی‌ها مثل قابلیت ردیابی دمای پوست را به دستبند شارژ ۴ اضافه کرد، شاید شارژ ۵ هم به‌صورت پیش‌فرض با این ویژگی‌ها عرضه شود. اگر به رندرهای موجود نگاه کنیم، می‌توانیم دو پد بزرگ را در هر دو طرف دستگاه ببینیم. این پدها ظاهرا از فلز متفاوتی با سایر بخش‌های بدنه ساخته شده‌اند.

از شایعات دیگری که برای فیت بیت شارژ ۵ اعلام شده می‌توانیم به احتمال وجود حسگر ECG روی این دستگاه اشاره کنیم. شارژ ۵ ممکن است قابلیت ناوبری لمسی اسلایدی داشته باشد ولی هیچ کدام از این گمانه‌زنی‌ها هنوز قابل سنجش و راستی‌آزمایی نیستند.

رندرهای موجود در مجموع سه رنگ را برای فیت بیت شارژ ۵ و بند آن نشان می‌دهند. این رنگ‌ها شامل مشکی، آبی و کرمی می‌شوند که رنگ فریم دستگاه هم بسته به آن تغییر می‌کند. افزون بر این، روی نمایشگر تاریخ ۲۳ اکتبر مصادف با ۱ آبان دیده می‌شود که احتمالا تاریخ رسمی رونمایی از این دستبند هوشمند خواهد بود.

فیت بیت شارژ ۴ پارسال در ماه فروردین با رنگ‌های بنفش، مشکی و آبی معرفی شد و قیمت ۱۴۹ دلاری دارد. عمر باتری این دستگاه با یک بار شارژ به ۷ روز می‌رسد، اما اگر از جی‌پی‌اس استفاده کنید، این زمان تا ۵ روز کاهش می‌یابد. اکنون باید منتظر بمانیم تا گزارش‌های بیشتری درباره فیت بیت شارژ ۵ منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی