ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

استقبال گسترده از شیائومی می میکس ۴: عرضه عمومی محدود خواهد بود

شیائومی می میکس ۴ چند روز پیش معرفی شد و به‌زودی با عرضه بسیار محدود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تصور می‌شد که فروش اولیه این گوشی از ۲۵ مرداد در چین آغاز شود، ولی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

شیائومی می میکس ۴ چند روز پیش معرفی شد و به‌زودی با عرضه بسیار محدود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تصور می‌شد که فروش اولیه این گوشی از ۲۵ مرداد در چین آغاز شود، ولی شیائومی اخیرا یک رویداد پیش‌فروش را در این کشور برگزار کرده که با استقبال بالایی روبرو شده و تقریبا همه موجودی این دستگاه را به اتمام رسانده است.

از آن‌جایی که طرفداران زیادی نتوانسته‌اند میکس ۴ را تهیه کنند و این اتفاق موجب ناخشنودی آن‌ها شده، «لو ویبینگ»، معاون ارشد شیائومی در پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو از بابت رخداد پیش‌آمده عذرخواهی و توضیحاتی را در این باره ارائه کرده است.

به دنبال پیش‌فروش میکس ۴ تقریبا همه موجودی شیائومی به جز مقدار محدودی دستگاه برای آغاز فروش رسمی در تاریخ ۲۵ مرداد به پایان رسیده است. لو ویبینگ انتظار دارد که موجودی باقی مانده نیز به سرعت به فروش برسد. او می‌گوید به خاطر عرضه محدود چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام و مشکل تامین پنل سرامیکی این گوشی، عرضه آن محدود خواهد بود.

با توجه به اینکه سری میکس شیائومی معمولا ویترینی برای نمایش فناوری‌های این شرکت محسوب می‌شود، نباید انتظار داشته باشیم که عرضه آن مثل سایر پرچمداران شیائومی باشد و همه کاربران به راحتی بتوانند این دستگاه را تهیه کنند.

شیائومی میکس ۴ در مدل‌های ۸ + ۱۲۸ گیگی و ۱۲ + ۵۱۲ گیگی به‌ترتیب با قیمت‌های ۷۷۰ و ۹۷۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و عرضه آن منحصر به کشور چین خواهد بود. البته شایعاتی درباره عرضه بین‌المللی این محصول نیز به گوش رسیده، اما با توجه به مشکلات تامین میکس ۴ در بازار چین، احتمالا همین شرایط در بازار جهانی هم وجود خواهد داشت. فعلا صحبتی از تاریخ عرضه جهانی این گوشی به میان نیامده است.

مهم‌ترین شاخصه میکس ۴ استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر ۲۰ مگاپیکسلی است. این دستگاه نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. موبایل شیائومی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • newsaad
    newsaad | ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

    این دیگه غولیه واسه خودش خصوصا شارژ سریع ۱۲۰ واتیش....

مطالب پیشنهادی