ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A53
تکنولوژی

گلکسی A52s 5G با چیپ اسنپدراگون 778G معرفی شد

سامسونگ چندین ماه پس از معرفی گلکسی A52 5G، حالا از نسخه بروز شده آن تحت نام A52s 5G رونمایی کرده که از تراشه قدرتمندتری بهره می‌برد. پس از چندین بار افشای مشخصات و رندرها، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۴

سامسونگ چندین ماه پس از معرفی گلکسی A52 5G، حالا از نسخه بروز شده آن تحت نام A52s 5G رونمایی کرده که از تراشه قدرتمندتری بهره می‌برد.

پس از چندین بار افشای مشخصات و رندرها، حالا سامسونگ از گلکسی A52s 5G رونمایی کرده که در ادامه آن را معرفی می‌کنیم.

مشخصات گلکسی A52s

این گوشی هوشمند به تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون 778G مجهز شده که از هسته‌های مبتنی بر Cortex-A78، پردازشگر گرافیکی آدرنو 642L و مودم X53 5G بهره می‌برد. این چیپست در مقایسه با اسنپدراگون 750G مورد استفاده در گلکسی A52 5G عملکرد بهتری دارد و انرژی کمتری هم مصرف می‌کند. این دستگاه از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار هم پشتیبانی می‌کند.

این نسخه جدید از رم یا حافظه داخلی بیشتری بهره نمی‌برد، اما همچنان در نسخه پایه به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دسترسی پیدا می‌کنید. امکان تهیه این دستگاه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم وجود دارد. اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری هم نیاز داشته باشید، می‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید.

در کنار پردازنده جدید، این دستگاه شارژ سریعتری هم دارد. در حالی که گلکسی A52 5G از نظر فنی قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی است، تنها در جعبه‌اش شارژر ۱۵ واتی قرار گرفته. اما در جعبه مدل S این گوشی هوشمند مانند گلکسی A72 با شارژر ۲۵ واتی روبه‌رو هستیم. باتری این گوشی هوشمند ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

گلکسی A52s

سامسونگ برای این گوشی هوشمندش یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد درنظر گرفته که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد. زیر این پنل سنسور اثر انگشت قرار گرفته و حفره بالای آن هم یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

روی پنل پشتی این دستگاه همچنان شاهد استفاده از دوربین اصلی چهارگانه هستیم که تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال است که توسط دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. در این دستگاه خبری از دوربین تله‌فوتو نیست.

قیمت گلکسی A52s

قیمت گلکسی A52s

این دستگاه از ۱۲ شهریور وارد بازار بریتانیا می‌شود، هرچند از هفته آینده کاربران می‌توانند آن را پیش خرید کنند. قیمت پایه گلکسی A52s برابر ۴۱۰ پوند است که کمی از گلکسی A52 بالاتر است.

کاربران می‌توانند این گوشی سامسونگ را در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز نعنایی سفارش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alireza Ghaznavi
    Alireza Ghaznavi | ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

    سلام بالا زده شارژر داخل جعبش ۲۵ واتی هست ولی من ویدیو آنباکسش رو دیدم ۱۵ واتی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

    صرفاً جهت حفظ بازار میان رده ها و اینکه مصرف کننده‌ها از تکرار خسته نشن این‌کارو میکنه. وگرنه تفاوت کمی بین این و مدل قبلی هست. با قیمت کمتر از این میشه یه گوشی شیائومی با پردازنده پرچمدار و حافطه بالاتر گرفت.

    • alimardaniiii
      alimardaniiii | ۲۷ مرداد ۱۴۰۰

      چرا کیفیت گوشی های سامسونگ رو با شیائومی یکی میدونید ؟
      کیفیت قطعات گوشی های سامسونگ یک سر و گردن بالاتر از گوشی های شیائومی و هواوی و ... برند های چینی هست .

      با خریدن گوشی سامسونگ بسیار بسیار درصد کمی هست که به تعمیرکار نیاز پیدا کنید .
      ولی شیائومی مطمئن باشید حتماً در یک سال به تعمیرکار مراجعه خواهید کرد .

      -------------
      ای کاش A72 5G رو با این چیپست معرفی میکرد .

مطالب پیشنهادی