ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوپو نام تجاری MagVOOC را ثبت کرد

به دنبال محبوبیت فناوری MagSafe اپل، شرکت ریلمی نیز فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی MagDart خود را معرفی کرد. اکنون ظاهرا اوپو نیز با ثبت برند تجاری جدید MagVOOC، قصد حرکت در این حوزه را دارد. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

به دنبال محبوبیت فناوری MagSafe اپل، شرکت ریلمی نیز فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی MagDart خود را معرفی کرد. اکنون ظاهرا اوپو نیز با ثبت برند تجاری جدید MagVOOC، قصد حرکت در این حوزه را دارد.

یکی از کاربران توییتر برای اولین بار از ثبت علامت تجاری MagVOOC شرکت اوپو خبر داد که البته در تصویر ارائه شده از این کاربر، به جز تاریخ ثبت علامت تجاری (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) و شرکت درخواست کننده آن (اوپو الکترونیکس کورپ) اطلاعات دیگری قرار نگرفته است.

شارژ بی‌سیم مغناطیسی

از نام علامت تجاری که نشان‌دهنده فناوری مغناطیسی و VOOC است، می‌توان انتظار داشت که اوپو قصد دارد فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی خود را طراحی کند. VOOC مانند Warp Charge برای وان پلاس و Dart Charge برای ریلمی، فناوری شارژ اختصاصی اوپو محسوب می‌شود که توسط بی‌بی‌کی الکترونیکس تولید شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا اوپو قصد دارد به زودی گوشی جدیدی با پشتیبانی از شارژ بی سیم مغناطیسی روانه بازار کند. اوپو دستگاه‌های بسیار کمی را با پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم روانه بازار کرده است و به نظر می‌رسد تنها گوشی‌های آینده تولیدکننده چینی که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند Find X3 و Find X3 پرو باشند. با این وجود می‌توان گفت گوشی‌های سال آینده Find X ممکن است با فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی روانه بازار شوند.

ریلمی اخیرا از لوازم جانبی متنوعی مانند شارژر بی‌سیم مغناطیسی ۵۰ واتی مگ دارت (MagDart)، شارژر بی‌سیم ۱۵ واتی مگ دارت با طراحی باریک‌تر از نسخه ۵۰ واتی، قاب محافظ در کنار کیف مگ ‌دارت و همچنین رینگ مخصوص دوربین سلفی MagDart Beauty Light رونمایی کرده بود. شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی مگ دارت ریلمی با هدف استفاده در گوشی‌های اندرویدی کارایی مشابه فناوری مگ‌سیف اپل دارد و این شرکت ادعا می‌کند موفق به توسعه سریع‌ترین شارژر بی‌سیم مغناطیسی جهان شده است.

هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت محصولات جدید ریلمی به اشتراک گذاشته نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی