ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A53 احتمالا با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی معرفی می شود

به گزارش منابع آگاه بازار، سامسونگ قصد دارد گلکسی A53 را با سیستم دوربین مشابه نسل قبل یعنی گلکسی A52 و بهره مندی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به بازار عرضه کند. در این گزارش ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

به گزارش منابع آگاه بازار، سامسونگ قصد دارد گلکسی A53 را با سیستم دوربین مشابه نسل قبل یعنی گلکسی A52 و بهره مندی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به بازار عرضه کند.

در این گزارش ادعا شده است که دوربین اصلی گلکسی A53 مشابه مدل‌های موجود A52 خواهد بود و از همان لنز ۶۴ مگاپیکسلی نسخه قبل بهره می‌برد. سامسونگ سال ۲۰۱۹ از گلکسی A50 با دوربین اصلی ۲۵ مگاپیکسلی و در سال ۲۰۲۰ از گلکسی A51 با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد. همچنین گوشی‌های گلکسی A52 و A52s نیز از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

گلکسی A53

با این حال برای گلکسی A53 باید تا اوایل سال ۲۰۲۲ منتظر ماند. گلکسی A52 سامسونگ اواخر سال گذشته معرفی شد، با این وجود می‌توان زمان تقریبی معرفی نسل جدید میان‌رده محبوب سامسونگ را اواخر سال جاری دانست. هنوز اطلاعات زیادی درباره گوشی مشخص نشده و معلوم نیست که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

هر چند هنوز برای اعلام مشخصات سخت‌افزاری گلکسی A53 بسیار زود است، اما برخی از آن‌ها را بر اساس گوشی‌های قبلی سری A50 می‌توان حدس زد. برای شروع اگر گوشی فقط در یک نسخه 5G روانه بازار شود، می‌توان انتظار داشت مانند گلکسی A52s از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G بهره ببرد. همچنین ممکن است باتری این دستگاه سرانجام ارتقا پیدا کند و سامسونگ یک بار دیگر از نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی گلکسی A52 استفاده کند.

در بخش دوربین‌ها نیز علاوه بر سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سامسونگ می‌تواند مانند گلکسی A72 در میان‌رده آینده خود از لنز تله‌فوتو استفاده کند. همچنین به احتمال زیاد یک بار دیگر شاهد دوربین‌های ماکرو و عمق سنج ۵ مگاپیکسلی خواهیم بود که طرفدار چندان زیادی ندارد اما تولید‌کنندگان چینی اصرار زیادی به استفاده از آن‌ها دارند.

با این وجود باید عنوان کرد که اخبار ارائه شده هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند و باید منتظر اعلامیه‌های رسمی سامسونگ باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی