ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتساپ نحوه پیش‌نمایش لینک‌‌ها را در چت تغییر می‌دهد

در حال حاضر وقتی کاربران در چت واتساپ لینک وب‌سایتی را برای یکدیگر ارسال می‌کنند، اطلاعات زیادی نمایش داده نمی‌شود، اما واتساپ قصد دارد با الگوبرداری از تلگرام نحوه ارائه پیش نمایش‌ها را در پیام ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

در حال حاضر وقتی کاربران در چت واتساپ لینک وب‌سایتی را برای یکدیگر ارسال می‌کنند، اطلاعات زیادی نمایش داده نمی‌شود، اما واتساپ قصد دارد با الگوبرداری از تلگرام نحوه ارائه پیش نمایش‌ها را در پیام رسان خود ارتقا دهد. در این صورت با کمک این ویژگی جدید، کاربران علاوه بر لینک مربوطه می‌توانند تصویر و اطلاعات بیشتری را در پیش نمایش مشاهده کنند.

واتساپ در حال حاضر پیش‌نمایش لینک‌ها را در چهار یا پنج خط کوتاه به همراه یک تصویر کوچک (در صورت وجود) نشان می‌دهد. برای مقایسه، تلگرام متن بیشتر و تصویر بزرگتری از لینک ارائه شده را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و با این رویکرد کاربران می‌توانند محتوای داخل لینک را پیش از باز کردن آن تا حدودی متوجه شوند.

این وجود جدید توسط WABetaInfo شناسایی شده و گفته می‌شود در بروزرسانی‌های آینده اپلیکیشن واتساپ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا تصویر بزرگتر و فضای بیشتری برای متن در قسمت پیش‌نمایش لینک فراهم کند.

وب‌سایت WABetaInfo معمولا اخبار مربوط به ویژگی‌های جدید اپلیکیشن واتساپ را پیش از ارائه بروزرسانی‌های جدید عنوان می‌کند. تغییر جدید ممکن است برای برخی کاربران بی‌اهمیت به نظر برسد، اما با این وجود قابلیت مفیدی را ارائه می‌کند.

طبق گزارش ارائه شده، اکنون نسخه بتا اپلیکیشن واتساپ در iOS و اندروید قابلیت پیش‌نمایش لینک جدید را برای کاربران ارائه می‌کنند. کاربران iOS برای آزمایش ویژگی جدید نسخه 2.21.160.17 و کاربران اندروید نسخه 2.21.17.15 را از گوگل پلی و اپ استور می‌توانند دریافت کنند.

از زمان انتشار ابتدایی واتساپ بیش از یک دهه می‌گذرد و این اپلیکیشن پیام‌رسان اکنون به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های جهان تبدیل شده است. واتساپ به عنوان بخشی از تغییرات اخیر خود، سرانجام قابلیت انتقال تاریخچه چت و محتواها بین سیستم عامل iOS و اندروید را در دسترس برخی کاربران این پلتفرم قرار داده بود.

تاکنون این اپلیکیشن توانایی اجرا روی یک دستگاه را داشت و کاربران با تهیه نسخه پشتیبان از پیام‌ها، تصاویر، چت‌ها و یادداشت‌های صوتی کاربران و بازیابی آن‌ها در دستگاه جدید می‌توانستند حساب کاربری خود را به گوشی جدید تغییر دهند. اما قابلیت انتقال داده‌های بین سیستم‌عامل‌های مختلف تاکنون وجود نداشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی