ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ چالش بزرگ پابجی و گارنا

در هفت سنگ این هفته به روال همیشه، ابتدا سراغ اخبار بازی‌های موبایلی می‌رویم که این روزها به لطف پابجی موبایل حسابی داغ شده. چند هفته‌ای بود که خبر انتشار بازی در هند و پایان ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

در هفت سنگ این هفته به روال همیشه، ابتدا سراغ اخبار بازی‌های موبایلی می‌رویم که این روزها به لطف پابجی موبایل حسابی داغ شده. چند هفته‌ای بود که خبر انتشار بازی در هند و پایان اختلافات را می‌شنیدیم اما به نظر می‌رسد مشکلات قصد تمام شدن ندارند.

بازی‌های PUBG Mobile وGarena Free Fire به همراه چند اپلیکیشن دیگر از جمله TikTok با دستور دادگاه به مدت سه ماه در بنگلادش مسدود شدند. دادگاه عالی این کشور این بازی‌ها را مخرب نامیده و مدعی شده که این تصمیم برای نجات کودکان و بزرگسالان از تنزل اخلاقی و اجتماعی است.

البته این اولین بار نیست که بازی‌های محبوب مثل گارنا و پابجی موبایل با چنین دردسرهایی روبرو می‌شوند و از طرف نهادهای مسئول اعتیادآور، مخرب و خشن شناخته می‌شوند اما با توجه به رشد روزافزون صنعت Esports در آسیا و به خصوص بنگلادش، مسدود کردن این بازی‌ها بدون پیامد نخواهد بود.

در همین حین، پابجی از پا ننشسته و در حال برگزاری تورنمنت TEAM UP CHALLENGE 2021 است که یک سری رقابتی با حضور سلبریتی‌های شش منطقه‌ی مختلف خواهد بود. اینفلوئنسرهای گیمینگ، ورزشکاران و هنرمندان با هم رقابت می‌کنند تا مشخص شود چه کسی جایزه‌ را به خانه می‌برد.

بازیکنان می‌توانند برای حمایت از تیم محبوب خود، مأموریت‌های روزانه را تکمیل کنند تا در ازای آن تعداد مشخصی UC به تیم مورد حمایتشان اهدا شود و خودشان هم جوایزی دریافت کنند. می‌توانید بازی‌ها را از کانال رسمی پابجی موبایل در یوتیوب تماشا کنید.

استودیو بازی‌سازی Snowprint که قبلا بازی Rivengard را ساخته و منتشر کرده‌ بودند به تازگی در طی یک خبر گفتند که در حال کار کردن روی بازی Warhammer 40,000 هستند که احتمالا تا انتهای امسال برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

وقتی بازی Pokemon Unite برای پلتفرم نینتندو منتشر شد به سرعت به محبوبیت رسید و خبر خوب برای بازیکنان موبایلی این است که پیش ثبت‌نام بازی در گوگل پلی و اپ استور شروع شده. برای بازیکنانی که در پیش‌ثبت‌نام شرکت کنند، جوایزی در نظر گرفته شده و هر چه تعداد بازیکنان بیشتر شود تعداد این جوایز هم بیشتر می‌شود.

بخش اخبار این هفته را با آپدیت جدید بازی LifeAfter به پایان می‌بریم که نیمه انسان‌ها را به بازی اضافه کرده است. با توجه به اینکه این آپدیت، سالانه است یک داستان کاملا جدید به بازی افزوده شده که سه کاراکتر جدید در آن ایفای نقش می‌کنند. فضای داستانی بازی جدید تیره، مرموز و در عین حال بسیار جذاب است.

Tales of the Mirror
  • بازی آنلاین و آفلاین است

بازی Tales of the Mirror ترکیبی از یک داستان تاریخی از شرق آسیا، قتل و خون ریزی و معما است که در آن باید برای کشف یک قاتل دست به کار می‌شوید. این داستان خونین در دوره‌ی سلسله‌ی مینگ در چین اتفاق می‌افتد و شما که تنها سلاحتان یک آینه‌ی قدیمی است باید راز این سلسله را کشف کنید.

این عنوان یک بازی پازلی است اما می‌توانیم آن را رمان تصویری هم به حساب بیاوریم. علاوه بر حل کردن پازل‌ها باید انتخاب‌های زیادی هم انجام بدهید که کاملا در روند داستان تاثیر می‌گذارند و می‌توانند سرنوشت شخصیت‌ها را تغییر بدهند.

Tales of the Mirror

Tales of the Mirror

سازنده: LilithGame Co., Ltd قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1800/63 مگابایت زبان:
May's Journal of Time Travel
  • بازی آفلاین است

بازی May's Journal of Time Travel یک عنوان پازلی است که با طراحی چشم‌نواز و گیم‌پلی ساده و جذابش گزینه‌ی بسیار خوبی برای پر کردن اوقات قراغت شما خواهد بود.

بازی داستان دختری به نام می را روایت می‌کند که قصد دارد در زمان سفر کند و به اروپا در قرن ۱۹ میلادی سر بزند بنابراین با تصاویری از همان دوره روبرو خواهید شد که بسیار هنرمندانه رسم شده‌اند و می‌توانید از زیبایی بصری‌شان لذت ببرید.

May's Journal of Time Travel‏

May's Journal of Time Travel‏

سازنده: GameHugger‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: undefined حجم: 28 مگابایت زبان:
My Time at Portia‏
  • بازی آنلاین است

بازی‌های جهان باز به دلیل آزادی‌ای که به بازیکنان می‌دهند طرفداران زیادی دارند و یکی از بهترین عناوین جدید این سبک بدون شک My Time at Portia‏ است که پیش از این برای کامپیوترهای شخصی منتشر شده بود.

بازی در زمانی اتفاق می‌افتد که حیات روی زمین رو به نابودی است در نتیجه شما باید با ساختن دنیای خودتان در این اوضاع دوام بیاورید و یک خانواده‌ی شاد را مدیریت کنید.

My Time at Portia

My Time at Portia

سازنده: Nuverse Limited قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1700/1100 مگابایت زبان:
Puzzle Brawl
  • بازی آنلاین است

بازی Puzzle Brawl همانطور که از عنوانش پیداست یک بازی پازلی است. بازی‌های پازلی خصوصا بازی‌هایی که در آن باید اشکال مشابه را کنار هم قرار بدهید مدت‌ها است که اشباع شده‌اند اما سازندگان این بازی خلاقیتی به خرج داده‌اند که آن‌ها را از بقیه تمایز می دهد.

با اضافه کردن المان‌هایی از سبک نقش‌آفرینی و عنصر رقابت این بازی از قالب تکراری همیشگی فاصله گرفته است. در این بازی می‌توانید تیمی از کاراکترهای محبوبتان را تشکیل بدهید و با بقیه‌ی بازیکنان رقابت کنید تا مشخص شود چه کسی برتر است.

Puzzle Brawl

Puzzle Brawl

سازنده: Skyborne Games Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 352.1/102 مگابایت زبان:

Tesla Force

  • بازی آنلاین است

بازی Tesla Force دیروز برای سیستم‌عامل iOS منتشر شد. در این بازی روگ‌ لایک علم یک قدر خارق‌العاده به حساب می‌آید که به کمک آن می‌توانید دشمنان را زمین‌گیر کنید و گیم‌پلی را جلو ببرید.

کاراکترهای بازی بسیار متنوع هستند و هر یک از آن‌ها توانایی‌های علمی منحصر به فردی دارند که باید در طی بازی ارتقا بدهید و در جای مناسب از آن استفاده کنید.

Tesla Force

Tesla Force

سازنده: 10tons Ltd قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 502.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی