ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۳ از تعمیرپذیری دشوار آن خبر می‌دهد [تماشا کنید]

کانال یوتیوب «PBKreviews» که اخیرا ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فولد ۳ را منتشر کرده بود اکنون سراغ دستگاه تاشو دیگر سامسونگ یعنی «گلکسی زد فلیپ ۳» رفته و امتیاز ۴ از ۱۰ را به تعمیرپذیری ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

کانال یوتیوب «PBKreviews» که اخیرا ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فولد ۳ را منتشر کرده بود اکنون سراغ دستگاه تاشو دیگر سامسونگ یعنی «گلکسی زد فلیپ ۳» رفته و امتیاز ۴ از ۱۰ را به تعمیرپذیری این موبایل تاشو گران قیمت داده است.

طبق ویدیو، پس از جدا کردن کابل اتصال نمایشگر، چند پیچ و کابل باتری، تقریبا قسمت داخلی گوشی نمایان خواهد شد. در این بخش می‌توان نمایشگر خارجی ۱.۹ اینچی، برد اصلی، دوربین دوگانه و باتری کوچکتر با ظرفیت ۹۳۰ میلی آمپر ساعت را مشاهده کرد. زد فلیپ ۳ نسبت به زد فولد ۳ دستگاه کوچکتری‌ است و به همین دلیل میزان کار مورد نیاز آن برای برداشتن صفحه پشتی و باز کردن قطعات نیز به میزان قابل توجهی کمتر است اما همچنان انجام این کار آسان نخواهد بود.

بیرون آوردن باتری دستگاه نیز کار آسانی نیست، زیرا سامسونگ برای باتری دستگاه خود هیچ زبانه‌ای ارائه نکرده است و در گلکسی زد فلیپ ۳ برای نگه داشتن صفحات پشتی، نمایشگر تاشو، لنزهای دوربین و باتری از چسب استفاده شده است. بنابراین برای جدا سازی باتری و خلاص شدن از چسب نگه‌دارنده آن باید از محلول الکل استفاده کنید.

قسمت داخلی زیرین گوشی نیز دارای یک پد گرافیت قابل توجه برای مدیریت حرارت دستگاه و همچنین باتری ۲۳۷۰ میلی آمپر ساعت، اسپیکرهای گوشی و درگاه شارژ می‌شود. در نهایت نیز با نمایشگر انعطاف‌پذیر دستگاه مواجه خواهیم شد که بسیار نازک است و روی لولا تاشو جدید و اصلاح شده آن قرار دارد.

زد فلیپ ۳

گوشی‌های تاشو سامسونگ همیشه نسبت به گوشی‌های معمولی پیچیده‌تر بوده‌اند. این موضوع حتی برای نسل اول گوشی‌های گلکسی فولد که دارای لولا پیشرفته یا گواهی مقاومت در برابر آب نبود نیز صدق می‌کند. گلکسی زد فلیپ ۳ نیز طراحی پیچیده‌ای دارد و از دوام کمتری نسبت به گوشی‌های معمولی برخوردار است. به همین دلیل نیز تعمیر آن بسیار سخت خواهد بود و PBKreviews به قابلیت تعمیرپذیری گلکسی زد فلیپ ۳ نمره نسبتا کم ۴ از ۱۰ را داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی