ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S21 FE
تکنولوژی

انتشار مدل‌های سه‌بعدی گلکسی S21 FE سامسونگ در رنگ‌های مختلف

یک منبع معتبر حوزه فناوری به نام «ایوان بلس» مدل‌های سه بعدی دقیقی از گوشی گلکسی S21 FE در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری، بنفش و آبی منتشر کرده که طراحی آن را از تمام زوایا ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

یک منبع معتبر حوزه فناوری به نام «ایوان بلس» مدل‌های سه بعدی دقیقی از گوشی گلکسی S21 FE در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری، بنفش و آبی منتشر کرده که طراحی آن را از تمام زوایا نشان می‌دهند.

اخیرا گزارشی منتشر شده بود که سری گلکسی S21 سامسونگ نتوانسته در سطح جهانی توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند. با این حال انتظار می‌رود گلکسی S21 FE فرصت دیگری برای افزایش سهم سامسونگ در بازار ایجاد کند.

طبق مدل‌های سه بعدی، طراحی محصول آینده کره‌ای‌ها شباهت زیادی به گوشی‌های سری گلکسی S21 دارد و کره‌ای‌ها از زبان طراحی تقریبا یکسانی در آن‌ها استفاده می‌کنند.

با وجود چنین شباهت‌هایی، برخی تغییرات نیز میان آن‌ها دیده می‌شود. برای مثال ماژول دوربین گلکسی S21 FE هم رنگ پنل پشتی شده که ظاهر ساده‌ و زیباتری را ارائه می‌کند.

هر چند مدل سه بعدی این دستگاه نکته جدیدی برای ارائه ندارد اما برخی ویژگی‌های طراحی آن را مشخص می‌کند. برای مثال روزنه مخصوص دوربین سلفی در مرکز نمایشگر آن دیده می‌شود و در قسمت زیرین دستگاه شاهد پورت USB-C و محفظه اسپیکر هستیم. گلکسی S21 FE مانند نسل قبلی‌اش از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی نمی‌کند.

بر اساس آخرین گزارش‌های ارائه شده، گوشی آینده سامسونگ از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

همچنین گفته می‌شود ماژول دوربین دستگاه شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در آخر گلکسی S21 FE به همراه یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی روانه بازار خواهد شد.

هر چند هنوز تاریخ معرفی این دستگاه به صورت رسمی اعلام نشده اما آنطور که شایعات عنوان می‌کنند، گلکسی S21 FE احتمالا در ماه اکتبر (مهر-آبان) معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی