ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Magnum Quest‏؛ ماجرای سرزمین آرمودا

یکی از عناوین پر سر و صدای این مدت در پلتفرم موبایل، بازی Magnum Quest است که در کمتر از دو هفته پس از انتشار به آمار یک میلیون دانلود دست پیدا کرد و توانست ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

یکی از عناوین پر سر و صدای این مدت در پلتفرم موبایل، بازی Magnum Quest است که در کمتر از دو هفته پس از انتشار به آمار یک میلیون دانلود دست پیدا کرد و توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. بنابراین در این مطلب به سراغ Magnum Quest می‌رویم تا ببینیم پشت پرده‌ی این مجبوبیت چیست.

بازی Magnum Quest در سبک نقش‌آفرینی استراتژیک ساخته شده و اولین ویژگی بازی که به محض ورود به آن توجه را به خود جلب می‌کند، طراحی سه بعدی و کیفیت گرافیکی است که سازندگان به خوبی از پس آن برآمده‌اند.

اما گیم پلی بازی که ویژگی‌های سبک روگ لایک در آن دیده می‌شوند، حرف زیادی برای گفتن ندارد و تقریبا تکرار همان چیزهایی است که تا به حال در تمام بازی‌های این سبک دیده‌ایم و خلاقیت جدیدی در آن به چشم نمی‌خورد.

بازیکنان در سرزمین Armuda به ماجراجویی می‌پردازند که سرزمینی جادویی است و موجودات فانتزی در آن زندگی می‌کنند. در این جنگل‌ها، بیابان‌ها و دره‌های جادویی می‌توانید با سایر بازیکنان و موجودات جادویی بجنگید و در سیاهچال‌ها شانس خودتان را برای پیدا کردن گنج بسنجید.

داستان بازی حول محور ماجراجویی و سر به نیست کردن دشمنان جلو می‌رود. کاراکترهای مختلفی در بازی وجود دارند که هر یک به یکی از دسته‌های شش‌گانه تعلق دارند و صاحب ویژگی‌های به خصوصی هستند که باید آن‌ها را به خوبی بشناسید.

جمع‌آوری کاراکترهای متنوع و ارتقای آن‌ها اهمیت دارد و به شما کمک می‌کند تا در انتخاب گروه جنگجوها استراتژی درستی را به کار بگیرید و نقاط قوت و ضعف کاراکترهای مختلف را با هم ترکیب کنید.

هر چند که گیم‌پلی تکراری است اما نقشه‌ی بازی وسیع و متنوع است و این باعث می‌شود که بازیکنان بتوانند در همین قالب تکراری دست به تجربه‌های جدیدی بزنند و یک سفر ماجراجویانه و جذاب داشته باشند.

علاوه بر کاراکترهای متنوع، دشمنان هم بسیار تنوع هستند و این یعنی باید تعداد استراتژی‌هایی که در آستین دارید زیاد باشند. یکی از بخش‌های قوی گیم‌پلی بازی باس‌فایت‌های چالش برانگیزی هستند که می‌توانند حسابی آدرنالین خون بازیکنان را بالا ببرند.

کنترل‌های بازی ساده هستند و کمی پس از شروع بازی به راحتی به آن‌ها عادت می‌کنید بنابراین نیازی نیست که حتما مهارت‌های گیمینگ عالی داشته باشید. یک بخش آموزشی هم در ابتدای بازی وجود دارد که کاملا همه‌چیز را توضیح می‌دهد و نقطه‌ی ابهامی باقی نمی‌گذارد.

علاوه بر گیم پلی روان و کنترل‌های ساده، طراحی کاراکترها و انیمیشن‌ها هم به خوبی صورت گرفته که کمک می‌کند بازیکنان تجربه‌ی بصری جذاب‌تری داشته باشند. بازی Magnum Quest به خوبی ثابت کرده که یک ایده‌ی متوسط با اجرای خوب می‌تواند ارزشمندتر از یک ایده‌ی عالی باشد.

هر چند که این جذابیت بصری باعث شده کمی حجم بازی زیاد شود اما بدون شک ارزشش را دارد. در کل اگر می‌خواهید به سراغ تجربه‌ی یک بازی جدید بروید که بخش داستانی و رقابتی را کنار هم گذاشته باشد، بازی Magnum Quest انتخاب خوبی است.

Magnum Quest‏

Magnum Quest‏

سازنده: Tuyoo Games‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1400/625 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی