ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت سرفیس Duo 2 احتمالا پاییز معرفی می‌شود

مایکروسافت سال گذشته میلادی از گوشی متفاوت سرفیس Duo رونمایی کرد و حالا خودش را برای معرفی نسل جدیدش آماده می‌کند. احتمالا این دستگاه با نام سرفیس Duo 2 تا دو ماه دیگر از راه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

مایکروسافت سال گذشته میلادی از گوشی متفاوت سرفیس Duo رونمایی کرد و حالا خودش را برای معرفی نسل جدیدش آماده می‌کند. احتمالا این دستگاه با نام سرفیس Duo 2 تا دو ماه دیگر از راه می‌رسد.

سرفیس Duo در بازار نتوانست توجه کاربران را به خودش جلب کند و تقریبا یک شکست برای ردموندی‌ها به حساب می‌آید. بنابراین اگر نسل دومی برای آن در حال توسعه باشد، باید بهبود زیادی را نسبت به نسخه اولیه‌اش تجربه کند.

در کنار مشخصات فنی قدرتمند، مایکروسافت باید رابط کاربری این گوشی را هم بهبود دهد، اقدامی که ظاهرا ردموندی‌ها توجه ویژه‌ای به آن نشان می‌دهند. طبق گزارشی جدید، مایکروسافت لانچرش را برای سرفیس Duo 2 بهینه می‌کند.

یکی از مدیران مایکروسافت از عرضه لانچر جدید این کمپانی خبر داده که احتمالا با نسل بعدی Duo در ماه اکتبر (مهر-آبان) از راه می‌رسد. انتظار می‌رود این لانچر با قابلیت‌های جدید منتشر شود که برخی از آن‌ها احتمالا با الهام از اندروید ۱۱ توسعه می‌یابند.

سرفیس Duo 2

در کنار بروزرسانی نرم افزاری، انتظار داریم ردموندی‌ها تغییرات بزرگی در دوربین این گوشی هوشمندشان هم ایجاد کنند. طبق تصاویری که در گذشته افشا شده بود، سرفیس Duo 2 از دوربین اصلی سه‌گانه بهره می‌برد که شامل دوربین اصلی، تله‌فوتو و اولترا واید می‌شود.

مایکروسافت احتمالا در این محصولش از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ با مودم 5G استفاده خواهد کرد تا از نظر قدرت سخت‌افزاری بتواند با بهترین‌های بازار رقابت کند.

با وجود تمام این پیشرفت‌های احتمالی، طراحی کلی این دستگاه تغییر چندانی تجربه نخواهد کرد و با طراحی آشنایی روبه‌رو می‌شویم. بنابراین کاربران همچنان به دو نمایشگر جدا دسترسی پیدا می‌کنند که در کنار یکدیگر، فضای کار گسترده‌ای را در اختیارشان قرار می‌دهند.

احتمالا در هفته‌ها و ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره این محصول مایکروسافت منتشر می‌شود و با آن بیشتر آشنا می‌شویم. این احتمال وجود دارد که ردموندی‌ها از این گوشی هوشمند در کنار سرفیس پرو ۸ رونمایی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی