ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد پتنت‌های سامسونگ الکترونیکس در سراسر دنیا از مرز ۲۰۰ هزار فراتر رفت

سامسونگ الکترونیکس از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون با ثبت ۷۰۰۰ پتنت جدید، تعداد پتنت‌های ثبت شده‌اش در کشورهای مختلف را به ۲۰۵,۸۱۶ مورد رسانده است. این شرکت هر سال پتنت‌های مختلفی را به ثبت می‌رساند ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

سامسونگ الکترونیکس از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون با ثبت ۷۰۰۰ پتنت جدید، تعداد پتنت‌های ثبت شده‌اش در کشورهای مختلف را به ۲۰۵,۸۱۶ مورد رسانده است. این شرکت هر سال پتنت‌های مختلفی را به ثبت می‌رساند و تاکنون صدها اختراع جدید در حوزه فناوری 5G نیز ثبت کرده است. اطلاعات آماری نشان می‌دهد که تعداد موارد ثبت اختراع توسط کره‌ای‌ها هر سال در حال افزایش است.

رسانه‌های محلی می‌گویند این شرکت از ابتدای سال جاری میلادی توانسته بالغ بر ۷۰۰۰ پتنت جدید دیگر به آمار پتنت‌های قبلی ثبت شده خود اضافه کند که آماری بسیار چشمگیر محسوب می‌شود.

گفته می‌شود سامسونگ تاکنون بیش از دویست هزار پتنت در حوزه فناوری‌های مربوط به نیمه هادی، راهکارهای مختلف در صنعت موبایل و تلویزیون‌های هوشمند در سراسر جهان ثبت کرده است. براساس گزارش یکی از رسانه‌های کره‌ای، بیشترین پتنت ثبت شده سامسونگ مربوط به ایالات متحده است و کره‌ای‌ها در این کشور تاکنون ۸۰,۶۳۳ پتنت جدید برای فناوری‌های مختلف ثبت کرده‌اند.

این در حالی است که گفته می‌شود سامسونگ در کره جنوبی نیز ۴۴,۲۷۱ پتنت ثبت کرده و از این زاویه تعداد پتنت‌های ثبت شده در کره جنوبی توسط سامسونگ در رتبه دوم بعد از آمریکا قرار دارد. آمارها نشان می‌دهند که این شرکت در اروپا نیز ۳۹,۲۸۸ پتنت ثبت کرده است.

سامسونگ در چین و ژاپن نیز به ترتیب دارای ۱۸,۸۷۹ و ۹,۵۸۴ پتنت ثبت شده است. از تعداد پتنت‌های ثبت شده توسط سامسونگ، ۱۳و۱۶۱ مورد نیز به اختراع‌های ثبت شده در سایر کشورهای جهان توسط کره‌ای‌ها مربوط می‌شود.

سامسونگ همزمان با ثبت پتنت‌های جدید، فناوری‌های نوین را به دستگاه‌های خود اضافه می‌‌کند و یکی از شرکت‌هایی است که در بخش تحقیق و توسعه خود به خوبی هزینه می‌‌کند. همچنین این شرکت سعی می‌کند با ثبت پتنت‌های خود، دارایی‌های فکری را حفظ کند تا سایر رقبا نتوانند مالکیت آن‌ها را در دست بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی