ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: ۹ اپلیکیشن یادآور برتر برای اندروید و iOS

مشغله‌های زندگی امروزی موجب شده که حواس‌پرتی به یکی از مشکلات اساسی افراد تبدیل شود. برای رفع چنین مشکلی، استفاده از یک اپلیکیشن یادآور می‌تواند بسیار مفید باشد. نگاهی به اپلیکیشن شنبه؛ دستیار مدیریت کارهابهترین ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

مشغله‌های زندگی امروزی موجب شده که حواس‌پرتی به یکی از مشکلات اساسی افراد تبدیل شود. برای رفع چنین مشکلی، استفاده از یک اپلیکیشن یادآور می‌تواند بسیار مفید باشد.

تعداد بسیار زیادی از برنامه‌های یادآور برای موبایل در دسترس است. بسیاری از تقویم‌ها یا اپ‌های یادداشت برداری قابلیت‌های مشابه برای یادآوری موارد مختلف را به شکل‌های گوناگون ارائه می‌دهند. گستردگی و تنوع چنین برنامه‌هایی موجب شده است تا انتخاب بهترین اپلیکیشن یادآور به امری دشوار برای کاربران تبدیل شوند. در ادامه به چندین مورد برتر اشاره شده است که هر کدام می‌توانند نیازهای متفاوتی را پاسخ دهند.

فهرست مطالب

BZ Reminder

استفاده از اپلیکیشن BZ Reminder بسیار آسان است؛ تنها کافیست تا موردی را برای یادآوری تنظیم کنید و برنامه در موعد مقرر این کار را انجام خواهد داد. اگرچه تعداد قابلیت‌های موجود درون اپ چندان زیاد نیستند، اما بسیار کاربری عمل می‌کنند. کاربران می‌توانند رنگ‌های مختلف را برای کارهای گوناگون در نظر بگیرند تا سامان‌دهی آن‌ها آسان‌تر باشد. پشتیبانی از اندروید Wear و امکان تنظیم یادآورهای متناوب از سایر ویزگی‌های کلیدی محسوب می‌شوند. برنامه گفته شده به ویجت و تقویم ساده هم مجهز است. 

BZ Reminder

BZ Reminder

سازنده: Atlas Profit Incorporated قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۵.۸ و ۸۷.۸ مگابایت زبان:

Calendar Notify

Calendar Notify یک اپلیکیشن تقویم پیشرفته است که از قابلیت یادآوری امور هم بهره می‌برد. تقویم داخل آن با تقویم گوگل همگام‌سازی می شود و کاربر می‌تواند هر دو را به صورت همزمان مورد استفاده قرار دهد. ویجت برنامه امکانات زیادی جهت شخصی‌سازی ارائه می‌دهد و می‌توان برای داشتن نمای کلی از رویدادهای پیشرو آن را به هوم اسکرین اضافه کرد. رابط کاربری آن نسبت به تقویم گوگل ساده‌تر است و کاربر امکان کنترل بیشتری روی آن دارد.

Calendar Notify - Widget, Lock and Status bar

Calendar Notify - Widget, Lock and Status bar

سازنده: Codebit Labs Pty Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۷.۶ مگابایت زبان:

گوگل Keep Notes

گوگل Keep Notes یکی از بهترین اپ‌های مخصوص یادداشت برداری در اندروید محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند به راحتی اقدام به اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها با یکدیگر کنند و امکان افزودن صوت، تصویر و ویدیو به آن‌ها وجود دارد. قابلیت یادآور درون برنامه به نسبت ساده است و امکان تنظیم آن برای نمایش هشدار در زمان یا مکان مشخص وجود دارد. برای مثال می‌توانید لیست خرید خود را به صورتی تنظیم کنید که در هنگام رفتن به فروشگاه به شما یادآوری شود. عنوان گفته شده نه تنها یک اپلیکیشن یادآور محسوب می‌شود، بلکه می‌توان از آن برای تهیه لیست حرفه‌ای انجام کارها هم استفاده کرد.

Google Keep - Notes and Lists

Google Keep - Notes and Lists

سازنده: Google LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۳ و ۱۰۴ مگابایت زبان:

Heynote

Heynote سعی کرده است که ویژگی‌های مورد انتظار از یک اپلیکیشن یادآور را با پس زمینه زنده ترکیب کند. کاربران می‌توانند یادداشت‌های خود را روی هوم اسکرین قرار دهند تا همیشه جهت یادآوری جلوی چشم آن‌ها باشد؛ در نتیجه دیگر نیازی به ویجت جداگانه یا تنظیم هشدار برای یادآوری نخواهد بود. نوشتن یادداشت‌ها روی پس‌زمینه‌های خالی یا والپیپرهای فعلی به راحتی امکان‌پذیر است. 

Heynote - Wallpaper Notes

Heynote - Wallpaper Notes

سازنده: Shafik Ismail قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.4 مگابایت زبان:

Ike

برنامه Ike به عنوان یک اپلیکیشن یادآور منحصر به فرد شناخته می‌شود که از ماتریکس اولویت‌بندی آیزن‌هاور استفاده می‌کند. کاربر باید لیست کارهای خود را درون اپلیکیشن تعریف کند و به هر کدام درجه‌ای از اهمیت را اختصاص دهد. در ادامه فرایند اولویت‌بندی کارها توسط برنامه صورت می‌گیرد. قابلیت‌های جانبی آن مانند یادآور، ویجت، یادداشت و امکانات مرتبط با شخصی‌سازی می‌شود. بیشتر نیازهای پایه افراد توسط این اپ پوشش داده می‌شود و کار با آن نیز سرگرم‌کننده است. در نسخه حرفه‌ای تمامی ویجت‌ها، پوسته‌ها و قابلیت‌های اضافی در دسترس کاربر قرار دارد.

Ike - To-Do List, Task List

Ike - To-Do List, Task List

سازنده: Pocket Universe, LLC قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.3 مگابایت زبان:

Life Reminders

اپلیکیشن Life Reminders یک یادآور ساده دیگر است که در آن می‌توان کارهایی با مهلت انجام مشخص تعریف کرد. ارسال پیامک یا برقراری تماس‌های صوتی را هم می‌توان در میان کارها قرار دارد و برنامه در زمان مورد نیاز اقدام به یادآوری آن‌ها می‌کند. امکان برقراری دوره تناوب روزانه، هفتگی و ماهانه برای کارها وجود دارد. زبان طراحی متریال دیزاین درون اپ دیده می‌شود که موجب چشم‌نوازی رابط کاربری آن شده است. پشتیبانی از هفت زبان یکی دیگر از قابلیت‌های مهم محسوب می‌شود. 

Life Reminders

Life Reminders

سازنده: Cameleo tech قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:

مایکروسافت To-Do

همانطور که از نام مایکروسافت To-Do مشخص است، با یک اپلیکیشن لیست انجام کارها مواجه هستیم که امکان کراس پلتفرم میان دستگاه‌های مختلف ویندوزی را فراهم می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند اقدام به اشتراک‌گذاری کارها با یکدیگر کنند که جهت استفاده میان دوستان یا همکاران مفید است. امکان تنظیم کارهای متناوب، یادآور و یادداشت از سایر قابلیت‌های برنامه محسوب می‌شوند.

Microsoft To Do: List, Task & Reminder

Microsoft To Do: List, Task & Reminder

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 20 و 69.8 مگابایت زبان:

TickTick

اپلیکیشن TickTick یک برنامه دیگر برای تهیه لیست انجام کارها است که قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌دهد. امکان تعریف یادآور، کارهای دوره‌ای، ویجت، شخصی‌سازی و تقویم از مهم‌ترین ویژگی‌های آن هستند. امکان همگام‌سازی داده‌های اپ میان چندین دستگاه وجود دارد و گزینه مناسبی برای استفاده در محیط‌های کاری محسوب می‌شود. رابط کاربری متریال دیزاین هم به جلوه بهتر آن کمک چشمگیری کرده است. نسخه رایگان برای استفاده‌های شخصی و معمولی کافی به نظر می‌رسد درحالی که نسخه پرو با قیمت ۲۸ دلار در سال بیشتر برای کسب و کارها مناسب است.

TickTick: ToDo List Planner, Reminder & Calendar

TickTick: ToDo List Planner, Reminder & Calendar

سازنده: Appest Limited قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 21 و 399 مگابایت زبان:

Todoist

برنامه Todoist امکان ساخت لیست انجام کارها را در موبایل، رایانه و مرورگر فراهم می‌کند. در کنار اپلیکیشن موبایل، نسخه مستقل برای رایانه‌ها منتشر شده و افزونه مرورگر آن نیز در وب استور کروم قابل دانلود است؛ در نتیجه همگام‌سازی داده‌ها میان دستگاه‌های مختلف به راحتی امکان‌پذیر است. متاسفانه قابلیت یادآور آن تنها در نسخه پریمیوم قابل استفاده است. حق اشتراک اپ ۲۹ دلار در سال است اما خوشبختانه نسخه ماد شده آن از منابع غیر رسمی قابل دانلود است.

Todoist: To-Do List, Tasks & Reminders

Todoist: To-Do List, Tasks & Reminders

سازنده: Doist Inc. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 13 و 101 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Razmandeh313
    Razmandeh313 | ۴ شهریور ۱۴۰۰

    یک نکته، microsoft to do با اپ reminder سامسونگ هم سینک میشه

مطالب پیشنهادی