ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

جنرال موتورز با همکاری AT&T محصولات خود را به فناوری 5G مجهز می‌کند

جنرال موتورز در نظر دارد از سال 2024 و با همکاری اپراتور AT&T مدل‌های مختلف خود را به فناوری 5G مجهز کند. در این راستا خودروساز بزرگ آمریکایی وعده داده با گسترش 5G و بهره‌مندی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

جنرال موتورز در نظر دارد از سال 2024 و با همکاری اپراتور AT&T مدل‌های مختلف خود را به فناوری 5G مجهز کند. در این راستا خودروساز بزرگ آمریکایی وعده داده با گسترش 5G و بهره‌مندی از آن، پوشش جاده‌ای، پخش موزیک و دانلود فیلم، پایداری شبکه و مسیریابی در خودروهای تولیدی بهبود پیدا کرده و محصولات این برند عملکردی سریع‌تر و مطمئن‌تر خواهند داشت.

بهره‌گیری از فناوری 5G یک گام حیاتی برای جنرال موتورز محسوب می‌شود، چرا که ارائه آپدیت‌های از راه دور نرم‌افزاری و افزودن قابلیت‌های جدید جزو اهداف اصلی این کمپانی در آینده است. در کنار این، جنرال موتورز قصد دارد بزرگ‌ترین ناوگان خودروهای 5G را توسعه دهد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این شرکت می‌خواهد در دهه آتی میلیون‌ها خودرو با امکان پشتیبانی از شبکه تلفن همراه را وارد خیابان‌ها کند.

علاوه‌بر کمک به رانندگان در دانلود سریع‌تر فایل‌های چندرسانه‌ای، شبکه 5G در بهبود عملکرد سرویس OnStar نیز نقشی بسزا خواهد داشت. بد نیست بدانید این سرویس چند منظوره اشتراکی حوزه‌های مختلفی مثل ارتباطات، امنیت، خدمات اضطراری، رانندگی بدون دخالت دست و عیب‌یابی از راه دور را در بر می‌گیرد.

سانتیاگو کامارو (Santiago Chamorro) معاون ارشد دپارتمان سرویس‌های متصل جنرال موتورز در این باره گفته:

«با همکاری AT&T ما تجارب بی‌نظیری را در رفت‌وآمدهای روزمره، سفرهای خانوادگی و هر آنچه که بین این دو است، فراهم کرده‌ایم. همکاری جدید نشانگر تعهد ما به پیشرفت از طریق خدمات مبتنی بر نرم‌افزار است و به واسطه اتصال سریع‌تر، تجربه بهتری را برای مشتریان در زمینه خدمات صوتی، مسیریابی و استفاده از اپلیکیشن‌ها رقم خواهیم زد.»

در حال حاضر شبکه AT&T چیزی در حدود 250 میلیون کاربر در ایالات متحده دارد و بین سال‌های 2016 الی 2020 این کمپانی بیش از 110 میلیارد دلار در زمینه ارتباطات بی‌سیم و زمینی سرمایه‌گذاری کرده است.

گریگوری وایبولت (Gregory Wieboldt) معاون ارشد تجارت جهانی و راهکارهای صنایع مربوط AT&T، همکاری جدید با جنرال موتورز را زمینه‌ساز بهبود تجربه مشتریان و آمادگی برای موج تازه نوآوری از جمله رانندگی خودران توصیف کرده است. وی افزوده AT&T در حوزه متصل کردن خودروها اکنون بیشترین مشترک را در بین تمامی اپراتورها دارد و جنرال موتورز نقشی کلیدی در دستیابی به این عنوان ایفا کرده است. آقای وایبولت همکاری با جنرال موتورز را افتخارآمیز دانسته و گفته این همکاری سرآغاز یک فصل تازه برای رانندگی متصل خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی