ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حسگر اثرانگشت ریلمی نارزو ۵۰A احتمالا در قسمت ماژول دوربین قرار می‌گیرد

یکی از منابع آگاه بازار رندرهایی از ریلمی نارزو ۵۰A به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد احتمالا حسگر اثرانگشت دستگاه با طراحی جالب و متفاوتی در قسمت ماژول دوربین آن تعبیه شده است. تقریبا شش ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

یکی از منابع آگاه بازار رندرهایی از ریلمی نارزو ۵۰A به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد احتمالا حسگر اثرانگشت دستگاه با طراحی جالب و متفاوتی در قسمت ماژول دوربین آن تعبیه شده است.

تقریبا شش ماه پس از عرضه ریلمی نارزو ۳۰A، شرکت چینی قرار است جانشین آن را با نام نارزو ۵۰A روانه بازار کند. منبع تصویر ارائه شده افشاگر معروفی است که تحت عنوان Onleaks فعالیت می‌کند. تصاویر ارائه شده از سوی او نشان می‌دهد که طراحی قسمت جلویی نارزو ۵۰A تقریبا مشابه نسل قبل خود است. بنابراین شاهد نمایشگر با روزنه دوربین سلفی قطره‌ای شکل و حاشیه‌های ضخیم در پایین دستگاه خواهیم بود. همچنین در بالای گوشی یک شکاف برای قرار دادن هدفون وجود دارد.

تغییرات بیشتر گوشی جدید در پنل پشتی آن مشاهده می‌شود. پیش از هر چیز ماژول دوربین نارزو ۵۰A به چشم می‌آید که اکنون با افزایش یک سنسور، سه دوربین را شامل می‌شود. اکنون سه سنسور و فلش LED در ماژول چیده شده‌اند اما محفظه آن کمی بزرگتر بوده و به سمت پایین متمایل شده زیرا حسگر اثر انگشت دستگاه نیز در ماژول دوربین آن قرار گرفته است.

ریلمی طراحی دوگانه پنل پشتی نارزو ۳۰A را حفظ کرده اما پیچ و تاب بیشتری به آن داده است. اکنون الگوی برجسته به صورت عمودی و از ماژول دوربین به سمت پایین گسترش پیدا می‌کند و سمت راست پنل کاملا صاف است.

از سایر مشخصات گوشی نارزو ۵۰A می‌توان به جک هدفون و همچنین یک پورت USB-C برای شارژ اشاره کرد. دکمه تنظیم صدا و پاور در سمت راست دستگاه و خشاب سیم کارت آن در سمت چپ دیده می‌شود.

طراحی کلی گوشی می‌تواند بسیار جالب باشد. هرچند در رابطه با طراحی همه چیز به سلیقه افراد مربوط می‌شود و برخی افراد ممکن است آن را دوست نداشته باشند، اما می‌توان از تلاش ردمی برای انجام نوآوری‌های جدیدی مانند اضافه کردن حسگر اثر انگشت به درون ماژول دوربین قدردانی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی