ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پانوس پانای به یکی از مشاوران اصلی ساتیا نادلا تبدیل می شود

«پانوس پانای» مدیر بخش ویندوز مایکروسافت که سال گذشته سمت مدیر ارشد واحد جدید ویندوز و سخت‌افزار مایکروسافت را از آن خود کرد، اینک به عنوان مشاور اصلی ساتیا نادلا، مدیر اجرایی مایکروسافت به کار خود ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

«پانوس پانای» مدیر بخش ویندوز مایکروسافت که سال گذشته سمت مدیر ارشد واحد جدید ویندوز و سخت‌افزار مایکروسافت را از آن خود کرد، اینک به عنوان مشاور اصلی ساتیا نادلا، مدیر اجرایی مایکروسافت به کار خود ادامه می‌دهد و در جایگاه معاون اجرایی در تیم ارشد رهبری مایکروسافت حضور خواهد داشت.

در ابتدای سال جاری میلادی پانوس پانای (Panos Panay) توانسته بود سکان‌داری بخش ویندوز و دستگاه‌های مرتبط مایکروسافت را بدست بگیرد؛ درحالی که قبل از آن به عنوان سرپرست ارشد بخش سرفیس فعالیت داشت. اکنون با ورود او به تیم رهبری ارشد مایکروسافت، برای اولین بار از سال ۲۰۱۸ و پس از خروج تری میرسون (Terry Myerson)، یک مدیر بخش ویندوز توانسته است چنین جایگاهی را تصاحب کند. در کنار او فیل اسپنسر (Phil Spencer) به عنوان سرپرست بخش ایکس باکس نیز حضور خواهند داشت و به صورت مستقیم در امر مشاوره به ساتیا نادلا دخیل هستند.

زمانی که مدیر بخش ایکس باکس وارد تیم رهبری ارشد مایکروسافت شد، سیلی از سرمایه‌گذاری‌ها به سوی بخش او روانه گردید. اکنون ممکن است چنین حالتی برای قسمت ویندوز هم دوباره تکرار شود. مخصوصاً با توجه با این که ساتیا نادلا در طی سال‌های اخیر سعی داشته است به سمت سرویس‌های تحت وب مهاجرت کند، اما اکنون به نظر می‌رسد که بار دیگر توجه او به بخش ویندوز جلب شده است.

پانوس پانای یکی از چهره‌های سرشناس سال‌های اخیر در مایکروسافت محسوب می‌شود که با معرفی دستگاه‌هایی مانند سرفیس دوئو توانسته بود نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. حالا بخش ویندوز با مدیریت او برای اولین بار پس از سال‌های طولانی اقدام به معرفی نسخه جدیدی کرده است که بسیاری از ویژگی‌های گذشته در آن دستخوش تغییر شدند. پانای در بخش سرفیس علاوه بر توجه به نیازهای خریداران، توسعه‌دهندگان را هم در اولویت قرار داده بود و اکنون در حال ادامه همان مسیر در ویندوز است. او به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی اعتقاد ویژه‌ای دارد و سعی دارد با زنده کردن برخی از نوستالوژی‌های ویندوز مانند Clippy توجه بیشتری را جلب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی