ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت احتمالی گلکسی A52s 5G در هند فاش شد؛ کاهش قیمت نسبت به اروپا

گلکسی A52s 5G در دو نسخه ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایت به ترتیب با قیمت ۵۲۸ و ۵۹۸ دلار در بازار اروپا عرضه شد. به گزارش منابع آگاه این دستگاه قرار است در هند نیز در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

گلکسی A52s 5G در دو نسخه ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایت به ترتیب با قیمت ۵۲۸ و ۵۹۸ دلار در بازار اروپا عرضه شد. به گزارش منابع آگاه این دستگاه قرار است در هند نیز در دو نسخه به ترتیب با قیمت ۴۸۵ و ۵۰۵ دلار یعنی با قیمت پایین‌تری نسبت به بازار اروپا عرضه شود. حال باید دید این دستگاه با چه قیمتی به سایر بازارها خصوصا ایران راه پیدا خواهد کرد.

طبق گفته یک منبع آگاه از بازار در توییتر گلکسی A52s 5G در دو نسخه ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایت روانه بازار هند خواهد شد. این افشاگر همچنین عنوان می‌کند که این دستگاه‌ها به ترتیب ۴۸۵ دلار و ۵۰۵ دلار قیمت دارند و از تاریخ ۱۲ شهریور در دسترس کاربران در بازار هند قرار خواهند گرفت.

گلکسی A52s 5G

پیش از این گلکسی A52s 5G در دو نسخه ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایت روانه اروپا شده بود که به ترتیب برچسب قیمتی ۵۲۸ دلار و ۵۹۸ دلار را همراه داشتند. با این وجود باید عنوان کرد که سامسونگ هند هنوز ورود گلکسی A52s 5G را به بازار این کشور تایید نکرده است.

باید دید که غول فناوری کره جنوبی چه زمانی عرضه گوشی A52s 5G در هند را اعلام می‌کند. همچنین انتظار می‌رود این شرکت گوشی‌های دیگری مانند گلکسی M52 5G و F42 5G را نیز در هند معرفی کند.

سامسونگ برای گوشی خود از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد استفاده کرده که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند. روی پنل پشتی این دستگاه همچنان شاهد استفاده از دوربین اصلی چهارگانه هستیم که سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق را در خود جای داده است.

این گوشی هوشمند به تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز شده که از هسته‌های مبتنی بر Cortex-A78، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۴۲L و مودم X53 5G بهره می‌برد. در نهایت باتری این گوشی هوشمند ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. اما سامسونگ در جعبه گوشی خود شارژر ۱۵ واتی قرار داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۶ شهریور ۱۴۰۰

    هیچی به Poco X3 Pro نمیرسه 😎

مطالب پیشنهادی