ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ بازی ارباب حلقه‌ها به پلتفرم موبایل می‌آید

هفت سنگ این هفته را با بازی جدید NetEase شروع می‌کنیم که ار فرنچایز معروف و محبوب ارباب حلقه‌ها است. بازی The Lord of the Rings: Rise to War‏ بازیکنان را به سرزمین میانه می‌برد ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

هفت سنگ این هفته را با بازی جدید NetEase شروع می‌کنیم که ار فرنچایز معروف و محبوب ارباب حلقه‌ها است. بازی The Lord of the Rings: Rise to War‏ بازیکنان را به سرزمین میانه می‌برد که در آن باید برای به دست آوردن حلقه‌ بجنگند.

داستان و فضای بازی بر اساس داستان تالکین و فیلم‌های پیتر جکسون طراحی شده و انتظار می‌رود تجربه‌ی لذت‌بخشی برای طرفداران این سری در راه باشد. اگر می‌خواهید از اولین کسانی باشید که بازی را تجربه می‌کنند، حتما در پیش ثبت‌نام بازی در گوگل پلی و اپ استور شرکت کنید.

اگر از طرفداران Apex باشید و اخبارش را دنبال کنید در جریان هستید که سومین مرحله‌ی بتای بازی به زودی برگزار خواهد شد. به همین ترتیب، به تازگی Respawn اعلام کرده که سومین بتای بازی پیش از هفته‌ی اول مهرماه برگزار می‌شود.

مطابق اعلامیه Respawn، این مرحله علاوه بر مناطق قبلی در ترکیه، مصر، کلمبیا، مکزیک، پرو، هند و فیلیپین هم برگزار خواهد شد، اما ممکن است که تغییری در این لیست ایجاد شود. با استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی می‌توانید در گوگل پلی برای این مرحله ثبت نام کنید.

اما این هفته فقط حاوی اخبار خوب نبود و اخبار ناگواری مثل کنسل شدن مسابقات جهانی فری فایر را هم به همراه داشت. Garena که ناشر بازی فری فایر است، اعلام کرد به دلیل شرایط فعلی همه‌گیری بیماری کرونا مسابقات امسال برگزار نمی‌شود.

مسئولان این مسابقه و سازندگان بازی گفتند که سلامتی تمام افراد حائز اهمیت است بنابراین تمام تلاششان را کردند تا راه مناسبی برای برگزاری این تورنمنت پیدا کنند اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که برگزار نشدن این مسابقات بهترین تصمیم ممکن است.

یکی از سریع‌ترین آمارهای یک میلیونی شدن دانلود هم در این هفته به نام بازی KonoSuba: Fantastic Days ثبت شد که تنها در پنج روز به این عدد دست پیدا کرد. با این حساب احتمال دارد که سرعت پیشرفت این بازی نقش‌آفرینی زیاد باشد و به آمارهای چشمگیر بیشتری برسد.

Northgard‏
  • بازی آنلاین است

بعد از یک انتظار طولانی بالاخره بازی Northgard‏ برای اندروید هم منتشر شد. این بازی بر اساس اسطوره‌های اسکاندیناوی طراحی شده است و یک عنوان استراتژیک است که در آن به همراه گروهی از وایکینگ‌ها برای تصاحب یک قاره‌ی ناشناخته می‌جنگید.

حالا که به سرزمین Northgard‏ رسیده‌اید، تازه شروع ماجرا است زیرا باید از چنگال گرگ‌ها و شمشیر دشمنان هم جان سالم به در ببرید تا بخشی از تاریخ اسکاندیناوی را رقم بزنید.

Northgard‏

Northgard‏

سازنده: Playdigious قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 881/507 مگابایت زبان:
Everdale
  • بازی آنلاین است

هر چند که همه چشم به راه بازی دیگری از سوپرسل هستند اما سازندگان کلش آف کلنز بازی Everdale را منتشر کردند که یک شبیه‌ساز زندگی روستایی است و بازیکنان در آن زیر و بم یک زندگی دور از شهر را تجربه خواهند کرد.

بازی هنوز در مرحله‌ی دسترسی زودرس است و برای کشورهای اسکاندیناوی، سوئیس، کانادا، استرالیا، نیوزلند، سنگاپور، هنگ کنگ، فیلیپین و مالزی عرضه شده بنابراین برای دانلود و اجرای آن باید از ابزار تغییر آی پی استفاده کنید.

Everdale‏

Everdale‏

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 245.7/132 مگابایت زبان:
Wall of insanity
  • بازی آنلاین است

بازی شوتر Wall of insanity که حاصل کار تیم سری بازی‌های Slaughter است هم به تازگی برای پلتفرم موبایل منتشر شده. فضای بازی در مکانی بسته اتفاق می‌افتد که مرده‌های متحرک در آن پرسه می‌زنند، بنابراین انتظار یک عنوان ترسناک را داشته باشید.

بازی از نظر ساخت و طراحی بسیار رضایت‌بخش است و می‌تواند حسابی آدرنالین خونتان را بالا ببرد اما بر طبق رده‌بندی گوگل پلی به دلیل فضای ترسناک و گیم‌پلی خشن به بازیکنان کمتر از ۱۸ سال پیشنهاد نمی‌شود.

Wall of insanity‏

Wall of insanity‏

سازنده: Ray Spark‏ قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1500/1100 مگابایت زبان:
MIR4
  • بازی آنلاین است

بازی MIR4 سال گذشته در کره‌ جنوبی منتشر شد و پس از اینکه در کره به موفقیت رسید، زمزمه‌هایی از عرضه‌ی جهانی آن مطرح شد تا اینکه بالاخره برای پلتفرم موبایل به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت.

این بازی نقش آفرینی داستان سرزمین افسانه‌ای Orient را روایت می‌کند و گزینه‌های گسترده‌ای برای شخصی‌سازی کاراکترهای در اختیار بازیکنان می‌گذارد. تفاوت این بازی در استفاده از بلاکچین و NFT است که می‌تواند برای بازیکنان منافع مالی ایجاد کند.

MIR4

MIR4

سازنده: Wemade Co., Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 215.1/148 مگابایت زبان:
Behind the Frame: The Finest Scenery
  • بازی آنلاین است

بازی Behind the Frame: The Finest Scenery ترکیبی از رمان تصویری و سبک پازلی است که بازیکنان را با دختری نقاش همراه می‌کند که در حال تکمیل آثار هنری‌اش است و همزمان بخش‌هایی از گذشته‌اش را روایت می‌کند.

طراحی بصری بازی متاثر از سبک Studio Ghibli است که انیمه‌های معروفی مانند شهر ارواح و پونیو را ساخته است. بنابراین اگر دنبال یک عنوان آرامش‌بخش و روایت محور هستید، بازی Behind the Frame: The Finest Scenery گزینه‌ای عالی است.

Behind the Frame: The Finest Scenery

Behind the Frame: The Finest Scenery

سازنده: Akupara Games, LLC قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/36 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی