ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی در سکوت خبری از EMUI 12 رونمایی کرد

هواوی در یک سال گذشته روی توسعه هارمونی اواس تمرکز داشته و دستگاه‌های قدیمی‌تر خود را به این سیستم عامل آپدیت کرده است. اما چنین مسئله‌ای موجب نشده است تا هواوی EMUI را هم فراموش ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

هواوی در یک سال گذشته روی توسعه هارمونی اواس تمرکز داشته و دستگاه‌های قدیمی‌تر خود را به این سیستم عامل آپدیت کرده است. اما چنین مسئله‌ای موجب نشده است تا هواوی EMUI را هم فراموش کند و به تازگی نسخه جدیدی از آن را معرفی کرده است.

EMUI 12 از رابط کاربری جدیدی بهره می‌برد و امکانات بیشتری برای شخصی‌سازی آن در دسترس کاربران قرار دارد. انتشار نسخه جدیدی از پوسته سفارشی هواوی نشان می‌دهد که این شرکت، کاربران خود در خارج از خاک چین را هم فراموش نکرده است. 

رابط کاربری در EMUI 12 نسبت به گذشته ساده‌تر است و حالت مینیمال دارد. در طراحی آن از سه رنگ اصلی سفید، سیاه و آبی استفاده شده و هواوی از اجسام کیهانی در طراحی انیمیشن‌ها الهام گرفته است. کاربران اکنون برای شخصی‌سازی فونت‌ها گزینه‌های بیشتری در اختیار دارند و می‌توانند نحوه نمایش متون را به حالت دلخواه خود نزدیک‌تر کنند. 

قابلیت جدیدی در EMUI به کاربران اجازه می‌دهد که در هرجای سیستم عامل، به سرعت با یک حرکت لمسی به کنترل پنل دسترسی داشته باشند تا بتوانند تنظیمات بلوتوث، وای فای و میانبرها را مدیریت کنند. +Device ویژگی جدید دیگری است که به همگام‌سازی و اشتراک داده میان دستگاه‌های مختلف هواوی کمک می‌کند. افراد می‌توانند با لمس آیکن میت پد، به صورت مولتی اسکرین اقدام به کنترل مواردی مانند پیام‌ها، تماس‌ها و دسترسی به حافظه موبایل خود در تبلت کنند.

نسخه جدید اپلیکیشن تماس تصویری MeeTime این امکان را فراهم کرده است که کاربر بتواند در حین تماس به هواوی ویژن منتقل شود. هواوی ادعا دارد که عملکرد EMUI 12 مانند نمایش صفحات وب سریع است و اسکرول میان اپ‌ها از عملکرد از بازخورد بدون تاخیری برخوردار است. همچنین در استفاده بلند مدت، زمان پاسخ و اجرای اپلیکیشن‌ها با کندی مواجه نخواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که چه دستگاه‌هایی پذیرای نسخه جدید پوسته سفارشی اندروید هواوی خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FAEZ_DEV
    FAEZ_DEV | ۵ شهریور ۱۴۰۰

    بهترین پوسته تو اندروید همین EMUI هواوی هست که از آی او اس کپی شده

مطالب پیشنهادی