ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی ۱۰ پرایم با چیپ هلیو G88 از راه می‌رسد

شیائومی چند روز دیگر و در تاریخ ۱۲ شهریور از گوشی ردمی ۱۰ پرایم در کشور هند رونمایی می‌کند. حالا این کمپانی از تجهیز این محصولش به تراشه هلیو G88 خبر داده است. شیائومی چند ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

شیائومی چند روز دیگر و در تاریخ ۱۲ شهریور از گوشی ردمی ۱۰ پرایم در کشور هند رونمایی می‌کند. حالا این کمپانی از تجهیز این محصولش به تراشه هلیو G88 خبر داده است.

شیائومی چند وقت پیش از گوشی ردمی ۱۰ با تراشه هلیو G88 برای بازار جهانی رونمایی کرد و حالا می‌خواهد در نسخه پرایم هم از همین چیپ استفاده کند. البته شاید در آینده شاهد رونمایی از نسخه مخصوص هند ردمی ۱۰ با تراشه متفاوتی هم باشیم.

ردمی ۱۰ پرایم احتمالا به اولین گوشی بازار هند با تراشه هلیو G88 تبدیل می‌شود. مدیاتک اواخر تیر ماه از این پردازنده به همراه هلیو G96 رونمایی کرد و همانطور که می‌توان حدس زد، هلیو G88 قدرت پایین‌تری نسبت به برادرش دارد.

هلیو G88 به دو هسته Cortex-A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55‌ به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MC2 مجهز شده است. این تراشه از نمایشگر با رزولوشن بالاتر از فول اچ‌دی، رفرش ریت ۹۰ هرتز و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود ردمی ۱۰ پرایم مانند نسخه جهانی‌اش به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شود. علاوه بر این، احتمالا با طراحی یکسان با ردمی ۱۰ مواجه می‌شویم که در این صورت باید منتظر استفاده از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز باشیم.

از سایر مشخصات احتمالی ردمی ۱۰ پرایم می‌توان به محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۳، رم ۴ و ۶ گیگابایتی و همچنین عرضه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که البته امکان افزایش آن‌ها با کارت حافظه داخلی وجود دارد. انتظار می‌رود این دستگاه با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار روانه بازار شود.

برای آشنایی کامل با گوشی جدید شیائومی تنها باید چند روز دیگر منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی