ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین گلکسی S22 اولترا
تکنولوژی

گلکسی S21 اولترا یک قدم به دریافت اندروید ۱۲ نزدیکتر شد

انتظار می‌رود نسخه آزمایشی رابط کاربری One UI 4.0 که بر اساس اندروید ۱۲ طراحی شده، به زودی منتشر شود. سامسونگ هنوز تاریخ دقیق عرضه اولین نسخه بتا را اعلام نکرده اما اخیرا گلکسی S21 ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

انتظار می‌رود نسخه آزمایشی رابط کاربری One UI 4.0 که بر اساس اندروید ۱۲ طراحی شده، به زودی منتشر شود. سامسونگ هنوز تاریخ دقیق عرضه اولین نسخه بتا را اعلام نکرده اما اخیرا گلکسی S21 اولترا با این سیستم عامل در کیگ‌بنچ رویت شده است.

طبق مستندات ارائه شده از این بنچمارک، پرچمدار سامسونگ در بخش تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱,۱۲۲ و ۳,۴۶۹ را کسب کرده است. این گوشی هوشمند در بنچمارک گیک‌بنچ از سیستم عامل اندروید ۱۲ بهره می‌برد.

گلکسی 21 اولترا

البته رویت گلکسی S21 اولترا با اندروید جدید در گیک‌بنچ تنها سرنخ مربوط به نسخه بتا اندروید ۱۲ نبوده و سامسونگ بروزرسانی برخی اپلیکیشن‌های خود را با پشتیبانی از سیستم عامل جدید گوگل آغاز کرده است.

برای مثال در جزئیات آپدیت نسخه ۴.۷.۳۱ اپلیکیشن +One Hand Operation پشتیبانی از اندروید ۱۲ ذکر شده است. اپلیکیشن ذکر شده یکی از موارد توسعه یافته توسط سامسونگ است که با کوچک کردن رابط کاربری، کنترل کامل با استفاده از انگشت شست را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. هر چند بروزرسانی اپلیکیشن مشکلات زیادی دارد اما مشخص می‌کند که سامسونگ در حال توسعه و رفع مشکلات است.

به احتمال زیاد سامسونگ نسخه بتا رابط کاربری One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ را ابتدا برای سری گلکسی S21 و سری گلکسی نوت ۲۰ عرضه خواهد کرد. همچنان انتظار می‌رود دستگاه‌های بسیار زیاد دیگری نیز واجد شرایط دریافت این بروزرسانی باشند. اولین نسخه بتای عمومی تا پایان سال احتمالا عرضه می‌شود اما هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده است.

گوگل در جدیدترین نسخه بتا اندروید ۱۲ از قابلیتی به نام «Camera Switches» رونمایی کرده بود که کاربران با ژست‌های مختلف چهره خود می‌توانستند کارهای مختلفی با گوشی اندرویدی‌ انجام دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی