ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیویی از نمونه اولیه گوشی تاشو متفاوت سامسونگ که از دو ناحیه تا می‌شود

سامسونگ در جریان نشست «IMID 2021» نمونه اولیه گوشی تاشو جدید گلکسی فولد را به نمایش گذاشته که به جای یک لولا مجهز به دو لولا است و از دو ناحیه تا می‌شود. اگرچه کره‌ای‌ها به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

سامسونگ در جریان نشست «IMID 2021» نمونه اولیه گوشی تاشو جدید گلکسی فولد را به نمایش گذاشته که به جای یک لولا مجهز به دو لولا است و از دو ناحیه تا می‌شود.

اگرچه کره‌ای‌ها به تازگی از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کرده‌اند، اما ظاهرا هنوز آنقدر تازه نفس هستند که ایده‌های متفاوت دیگری را دنبال کنند تا در بازار موبایل‌های تاشو پیشتاز باشند. حالا ویدیویی از نمونه اولیه گوشی تاشوی جدید گلکسی فولد منتشر شده که دستگاهی دارای دو لولا را نشان می‌دهد.

این موبایل تاشو جدید ظاهرا از دو ناحیه تا می‌شود و از نظر طراحی تفاوت‌های چشمگیری با موبایل‌های تاشو فعلی این شرکت دارد.

به نظر می‌رسد سامسونگ نمونه اولیه این موبایل تاشو را در جریان نشست «IMID 2021» به نمایش گذاشته است. در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده، طراحی دستگاه به خوبی قابل رویت است. همان‌طور که در ویدیو دیده می‌شود، زبان طراحی این موبایل جدید وام گرفته از زبان طراحی گلکسی زد فولد است، هرچند گوشی در این ویدیو در حالت کاملا باز یا بسته نمایش داده نمی‌شود. با این حال طراحی کلی شباهت زیادی به گلکسی زد فولد دارد.

سامسونگ فناوری دستگاه مذکور را با عنوان multi-foldable معرفی می‌کند و در ویدیو نیز از آن به عنوان «Samsung Flex In & Out» یاد می‌کند. با این وجود، آنچه مسلم است این نام تجاری موبایل تاشو جدید نخواهد بود و کره‌ای‌ها از نام دیگری برای تجاری‌سازی و عرضه محصول خود به بازار استفاده خواهند کرد.

با توجه به اینکه توسعه چنین دستگاهی مشکلات خاص خودش را دارد، شاید به‌زودی چنین دستگاهی توسط کره‌ای‌ها به بازار عرضه نشود.

اوایل فروردین‌ماه نیز گفته شده بود که این شرکت روی توسعه گوشی‌های دوبار تاشو یا DualFold کار می‌کند. حتی در آن مقطع زمانی شایعه‌هایی در مورد معرفی این موبایل تاشو تا پایان سال جاری میلادی مطرح شده بود. اگر سامسونگ موبایل تاشویی با چنین مشخصاتی که از دو ناحیه تا شود و مجهز به دو لولا باشد به بازار عرضه کند، در بازار رقیبی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی