ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جبرا از ایربادهای بی‌سیم Elite 3 و Elite 7 با حذف نویز فعال رونمایی کرد

برند دانمارکی جبرا امروز از سه ایرباد بی‌سیم جدید به نام‌های جبرا Elite 3، جبرا Elite 7 اکتیو و جبرا Elite 7 پرو رونمایی کرد. هر سه محصول از قابلیت Google Fast Pair پشتیبانی می‌کنند ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

برند دانمارکی جبرا امروز از سه ایرباد بی‌سیم جدید به نام‌های جبرا Elite 3، جبرا Elite 7 اکتیو و جبرا Elite 7 پرو رونمایی کرد. هر سه محصول از قابلیت Google Fast Pair پشتیبانی می‌کنند و در نسخه اندروید با یک لمس می‌توانند پخش اسپاتیفای داشته باشند.

محصولات جدید جبرا از نظر ظاهری سری سیلیکونی دارند و به درگاه USB-C مجهز شده‌اند، با این حال رنگ آن‌ها با توجه به مدل‌شان متفاوت است. هر سه مدل با دستگاه‌های iOS و اندروید جفت می‌شوند و می‌توانند به سیری یا گوگل اسیستنت دسترسی داشته باشند.

جبرا Elite 3

الیت ۳ مقرون به‌صرفه‌ترین محصول جدید جبراست که با قیمت ۷۹ دلار به فروش می‌رسد. این دستگاه بلندگوی ۶ میلی‌متری، ۴ میکروفن، اکولایزر و ۷ ساعت عمر باتری دارد. الیت ۳ با کیس شارژر تا ۲۸ ساعت دوام می‌آورد و با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند تا ۱ ساعت پخش موسیقی داشته باشد.‌ این ایرباد از کدک کوالکام aptX، قابلیت HearThrough، حذف نویز فعال و استاندارد IP55 پشتیبانی می‌کند.

الیت ۳ چهار رنگ یاسی، بژ، خاکستری و آبی دارد و از فردا به فروش می‌رسد.

سری جبرا Elite 7

الیت ۷ پرو و اکتیو محصولات پریمیوم‌تری هستند که به ترتیب با قیمت‌های ۱۹۹ و ۱۷۹ دلار فروخته خواهند شد. هر دو دستگاه حذف نویز قابل تنظیم دارند، باتری آن‌ها تا ۹ ساعت دوام می‌آورد و این زمان با کیس شارژر به ۳۵ ساعت می‌رسد. هر دو دستگاه با شارژ سریع می‌توانند ظرف ۵ دقیقه انرژی مورد نیاز برای ۱.۲ ساعت پخش موسیقی را ذخیره کنند.

الیت ۳ پرو و اکتیو دارای ۴ میکروفن، بلندگوهای ۶ میلی‌متری و ۱۱ حالت صوتی از جمله HearThrough هستند. الیت ۷ پرو برای برقراری تماس‌های باکیفیت در محیط‌های پرسروصدا از فناوری جدید MultiSensor Voice بهره می‌برد. این فناوری از دو حسگر و ۴ میکروفن برای فیلتر نویز و انتقال صدا از طریق لرزش استخوان استفاده می‌کند.

الیت ۷ اکتیو دارای پوششی موسوم به ShakeGrip، سری سیلیکونی و سبک طراحی است که مانع از افتادن ایربادها از گوش می‌شود. این دستگاه حسگرهای کاهش نویز الیت ۷ پرو را ندارد اما با کمک طراحی خود می‌تواند صدای باد را فیلتر کند. الیت اکتیو در تک رنگ سبز و الیت پرو در رنگ‌های بژ طلایی و مشکی عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی