ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی تاشوی آیفون
تکنولوژی

ویدیوی مفهومی از گوشی تاشوی آیفون فلیپ اپل [تماشا کنید]

کانال یوتیوب «ConceptsiPhone» ویدیویی از طراحی مفهومی گوشی تاشو آیفون با نام احتمالی «آیفون فلیپ» به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد دستگاه مذکور با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ مجهز به تاچ آیدی و ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

کانال یوتیوب «ConceptsiPhone» ویدیویی از طراحی مفهومی گوشی تاشو آیفون با نام احتمالی «آیفون فلیپ» به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد دستگاه مذکور با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ مجهز به تاچ آیدی و فیس آیدی زیر نمایشگر است.

با وجودی که بسیاری از طرفداران اپل منتظر رویداد رونمایی آیفون ۱۳ هستند و انتظار می‌رود این دستگاه نسبت به نسل قبلی با پیشرفت‌های قابل‌توجهی عرضه شده و دارای پردازنده سریعتر، دوربین باکیفیت‌تر و بهتر و ناچ کوچک‌تر باشد، اما درنهایت آیفون ۱۳ دستگاهی تکامل‌یافته‌تر نسبت به نسخه قبلی محسوب می‌شود و محصولی کاملاً جدید و انقلابی نیست. اما ظاهراً اپل نیز قصد دارد دستگاهی انقلابی از نظر طراحی رونمایی کند.

 به‌تازگی در کانال یوتیوب ConceptsiPhone ویدیوی مفهومی گوشی تاشوی آیفون با نام آیفون فیلیپ منتشر شده که طراحی و ظاهر آن شبیه به گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ است؛ اما اندازه کوچک‌تری نسبت به این گوشی دارد. گوشی تاشوی مفهومی آیفون که در این ویدیو نمایش داده دارای حسگر تشخیص چهره Face ID و حسگر اثرانگشت Touch ID در زیر نمایشگر است.

مشخص نیست که آیا واقعا گوشی تاشوی آیفون تولید و عرضه می‌شود یا نه؛ اما شواهدی وجود دارد که با استناد به آن‌ها می‌توان گفت این گوشی در آینده عرضه خواهد شد؛ زیرا طبق اطلاعات منتشرشده در چند گزارش، اپل تحقیق و بررسی در مورد فناوری های مرتبط گوشی‌های تاشوی را آغاز کرده و چند پنتنت نیز در مورد فناوری‌های مرتبط با گوشی‌های تاشو ثبت کرده و حتی چند نمایشگر تاشو و منعطف نیز از سامسونگ خریده است.

گوشی تاشوی آیفون

البته این احتمال وجود دارد که گوشی تاشوی آیفون که در آینده عرضه می شود، اصلاً شبیه به مدل مفهومی نمایش داده شده در این ویدیو نباشد. طبق اطلاعات منتشر شده در یک منبع افشا کننده اطلاعات، گوشی تاشوی آیفون دارای نمایشگر دو قسمتی است که دو قسمت آن با یک لولای فلزی به یکدیگر وصل می‌شوند و زمانی که گوشی باز می‌شود، نمایشگر یک تکه می‌شود و درست مانند نمایشگرهای معمولی به نظر می‌رسد. درضمن این گوشی که هنوز وجود خارجی ندارند، به‌صورت عمودی تا می‌شود نه افقی.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی