ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی ردمی ۱۰ پرایم معرفی شد؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت

شیائومی از جدیدترین گوشی اقتصادی خود یعنی «ردمی ۱۰ پرایم» در هند رونمایی کرد که به غیر از بهره‌مندی از باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی،‌ بقیه مشخصاتش مشابه نسخه جهانی ردمی ۱۰ شیائومی است. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

شیائومی از جدیدترین گوشی اقتصادی خود یعنی «ردمی ۱۰ پرایم» در هند رونمایی کرد که به غیر از بهره‌مندی از باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی،‌ بقیه مشخصاتش مشابه نسخه جهانی ردمی ۱۰ شیائومی است.

ردمی ۱۰ پرایم از نمایشگر ۶.۵ اینچی +FHD با نرخ تزه سازی ۹۰ هرتز، چیپ هلیو G88 مدیاتک، رم حداکثر ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی هوشمند نیز مانند بهترین گوشی‌های شیائومی از فناوری AdaptiveSync پشتیبانی می‌کند که به صورت خودکار نرخ تازه سازی را با توجه به محتوا مطابقت می‌دهد.

در پنل جلویی دستگاه، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در روزنه مخصوص دوربین سلفی جای گرفته و در پنل پشتی نیز ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و در نهایت حسگر تشخیص  عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

همان‌طور که گفته شد ردمی ۱۰ پرایم از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۱۸ واتی و شارژ سیمی معکوس ۹ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت جانبی، فرستنده IR، اسپیکرهای دوگانه و جک هدفون ۳.۵ میلی متری بهره می‌برد. جدیدترین گوشی ردمی با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نسخه پایه ردمی ۱۰ پرایم با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی با قیمت حدود ۱۷۱ دلار و نسخه قدرتمندتر با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت حدود ۱۹۸ دلار از ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ماه) در بازار هند عرضه می‌شود.

شیائومی در کنار معرفی ردمی ۱۰ پرایم از ردمی ایربادز ۳ پرو نیز در هند رونمایی کرد که از استاندارد  IPX4 پشتیبانی می کند و به ادعای این شرکت طول عمری باتری آن ۳۰ ساعت است. کاربران می توانند این هدفون کاملا بی سیم را با قیمت ۴۱ دلار از ۹ سپتامبر (۱۸ شهریورماه) خریداری در بازار هند خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۲ شهریور ۱۴۰۰

    عقب گرد کرده
    پوکو x3 که بهتره با همین قیمت

مطالب پیشنهادی