ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ شروع ناامیدکننده‌ سرویس بازی نتفلیکس

کمپانی‌هایی مثل گوگل، مایکروسافت، آمازون، سونی و انویدیا در تلاشند تا وارد بازار بزرگ و در حال رشد استریم بازی شوند و به کاربران امکان بازی کردن بدون استفاده از کنسول و کامپیوترهای شخصی را ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

کمپانی‌هایی مثل گوگل، مایکروسافت، آمازون، سونی و انویدیا در تلاشند تا وارد بازار بزرگ و در حال رشد استریم بازی شوند و به کاربران امکان بازی کردن بدون استفاده از کنسول و کامپیوترهای شخصی را بدهند اما نتفلیکس اولین قدم را برداشت و نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

البته لزوما هر شهرتی، شهرت خوبی نیست و این دقیقا توصیف اخباری است که در هفته‌ی گذشته برای نتفلیکس و سرویس بازی‌ آن نوشته شد. در حال حاضر فقط کاربران هلندی می‌توانند از این سرویس استفاده کنند که تنها دو بازی در آن موجود است و به گفته‌ی نتفلیکس فقط یک شروع کوچک است که متاسفانه با انتظارات کاربران خوانایی نداشت.

بازار اخبار بازی موبایلی این هفته حسابی داغ بود و یکی از اخبار خوشحال کننده برای بازیکنان این بود که نسخه‌ای از بازی Garena Free Fire با گرافیک، انیمیشن و افکت‌های ارتقا یافته در راه است. این بازی که Free Fire MAX نام دارد، دقیقا همان گیم‌پلی را ارائه می‌دهد اما برای بازیکنانی که دستگاه‌های قوی‌تری دارند مناسب است و تجربه‌ی بهتری در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

پیش ثبت نام بازی Free Fire MAX در گوگل پلی ممکن است و بازیکنانی که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند می‌توانند در پیش ثبت نام شرکت کنند. هنوز تاریخ عرضه به صورت دقیق مشخص نیست اما در سایت کمپانی Garena نوشته شده که بازی در چند هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد.

رقابت‌های جهانی Mobile Legends: Bang Bang هم در حال برگزاری است و حالا نوبت به بازیکنان آمریکا و کانادا رسیده که برای جایزه‌ی ۶۵۰۰ دلاری این مرحله با هم رقابت کنند. در بین شرکت کنندگان این مرحله نام گروه‌ها و افراد معروفی مثل Assassin Dave به چشم می‌خورد که نشانه‌ای از جذابیت این رقابت‌ها است. علاقه‌مندان می‌توانند بازی را در پلتفرم‌های توییچ و یوتیوب دنبال کنند.

هفت سنگ این هفته را با خبری از NetEase به پایان می‌بریم که قرار است نسخه‌ی موبایلی بتل رویال Naraka: Bladepoint را بسازد و عرضه کند. این بازی هم مانند برخی بازی‌های دیگر ابتدا در چین منتشر شد و پس از اینکه به موفقیت رسید با امید به اینکه پلتفرم موبایل بتواند یک بتل رویال دیگر را برای امسال بپذیرد راهی بازار خواهد شد.

البته بسیاری از بازیکنان معتقدند که فضای شرقی بازی با همراهی امکان شخصی‌سازی کوچکترین جزئیات کاراکتر و انیمیشن‌های جذاب نسبت به سایر بتل رویال‌ها، به قدری متفاوت است که بتواند بازیکنان را به خود جلب کند و در عرصه‌ی جهانی هم به موفقیت برسد.

Titan Glory
  • بازی آفلاین و آنلاین است

استودیوی بازی‌سازی ATYPICAL GAMES با یک بازی جدید از راه رسیده و پای ربات‌ها را به صحنه‌ی جنگ باز کرده. هر چند این اولین بازی نیست که بازیکنان را در نقش ربات‌ها قرار می‌دهد و حتی شباهت‌های فراوانی هم با عناوین مشابه دارد اما به جرات می‌توان گفت با اختلاف یکی از بهترین‌های این سبک است.

با وجود دوازده کاراکتر مختلف، شش نقشه و نه مود مختلف تنوع زیادی در بازی تزریق شده که ترکیب آن با گرافیک بسیار خوب و طراحی سه بعدی می‌تواند تجربه‌ی خوبی برای بازیکنان رقم بزند. بازی هم به صورت آفلاین و تک نفره در دسترس است و هم این امکان وجود دارد که به صورت آنلاین و چند نفره تجربه‌اش کنید.

Titan Glory

Titan Glory

سازنده: ATYPICAL GAMES LLC قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2800/95 مگابایت زبان:
Sliding Seas 
  • بازی آفلاین است

بازی‌های پازلی در قالب‌های مختلفی منتشر می‌شوند و Sliding Seas یکی از آخرین بازی‌های پازلی است که پایش را فراتر گذاشته. در این بازی صرفا قرار نیست پازل حل کنید و الماس بگیرید و بعد همه چیز به پایان برسد، در حقیقت پاداش حل کردن پازل‌ها ساختن و گسترش جزیره‌ای است که متعلق به شماست.

علاوه بر حل کردن پازل‌ها، شرکت در ایونت‌های مدت‌دار و انجام ماموریت‌های روزانه هم کمک می‌کند تا سریع‌تر پیشرفت کنید. بازی رایگان است و امکان پرداخت درون برنامه‌ای هم دارد اما بدون استفاده از سیستم پرداخت هم می‌توانید به راحتی از سد مراحل مختلف بگذرید.

Sliding Seas

Sliding Seas

سازنده: Mugshot Games Pty Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 429.4/70 مگابایت زبان:
Assetto Corsa Mobile
  • بازی آنلاین است

بازی Assetto Corsa Mobile هم پس از چند هفته انتظار منتشر شد و حالا ماشین بازهایی که به سیستم عامل iOS دسترسی دارند می‌توانند با هم به رقابت بپردازند. بازی ۵۹ مدل ماشین مختلف و ۹ لوکیشن جذاب دارد که در آن‌ها تغییرات آب و هوایی هم رخ می‌دهند و چالش‌های به خصوصی را برای بازیکنان به همراه دارند.

Assetto Corsa Mobile

Assetto Corsa Mobile

سازنده: 505 Games (US), Inc. قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3200 مگابایت زبان:
!Flea Jump
  • بازی آفلاین است

بازی !Flea Jump یکی از عناوین جالب و در عین حال بسیار عجیبی است که به تازگی منتشر شده. در این بازی شما با موجود خونخواری روبرو هستید که برای زنده ماندن باید قطره‌های خون را جمع‌آوری کند بنابراین باید به اون کمک کنید تا بدون برخورد با موانع تا حد ممکن قطره‌ی خون جمع کند.

هر چند که بازی‌های ساخته شده در این سیک زیاد هستند، اما تفاوت !Flea Jump با بقیه در طراحی کنترل‌ها است که کاملا منحصر به فرد هستند. هم‌چنین این بازی برای افراد خوانش پریش گزینه‌ای در نظر گرفته تا تمام متن‌های موجود در بازی را به صورت صوتی گوش کنند.

!Flea Jump

!Flea Jump

سازنده: Alastair Low قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 148.4/23 مگابایت زبان:
Legendino: Dinosaur Battle‏
  • بازی آنلاین است

اگر از جنگیدن با کاراکترهای فانتزی و ماشین‌های جنگی خسته شده‌اید، اصلا نگران نباشید چون حالا یک جایگزین وجود دارد که در آن باید به جای دایناسورها بجنگید. با توجه به اینکه یک دایناسور قدرتمند می‌تواند برگ برنده‌ی شما در زمین رقابت باشد، باید دایناسورهای مختلف را جمع‌آوری کنید و ارتقا بدهید.

علاوه بر داشتن دایناسورهای قدرتمند، استفاده از استراتژی درست و پیش‌بینی حرکات حریف هم اهمیت زیادی دارد و می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که بازیکنان در بازی با آن روبرو می‌شوند. در کل می‌توان گفت که بازی Legendino: Dinosaur Battle‏ ارزش امتحان کردن را دارد و تجربه‌ی متفاوتی را برای بازیکنان به همراه دارد.

Legendino: Dinosaur Battle‏

Legendino: Dinosaur Battle‏

سازنده: .SuperPlanet corp قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 580.3/181 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی