ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

ایلان ماسک:‌ عرضه تسلا رودستر تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

تسلا مدت طولانی است که قصد تولید نسل دوم تسلا رودستر را در برنامه کاری خود دارد اما حالا مدیران تسلا می‌گویند که به علل مختلف تاریخ تولید و عرضه آن تا سال 2023 میلادی ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵

تسلا مدت طولانی است که قصد تولید نسل دوم تسلا رودستر را در برنامه کاری خود دارد اما حالا مدیران تسلا می‌گویند که به علل مختلف تاریخ تولید و عرضه آن تا سال 2023 میلادی عقب خواهد افتاد. ایلان ماسک با اعلام این مسئله در توییتر مهم ترین دلیل را ایجاد مشکلات فراوان در صنعت تراشه سازی و تولید مواد لازم می‌داند که در نتیجه آن کل صنعت خودروسازی را وارد یک چالش اساسی شده‌است.

7628da66-2020-tesla-roadster-4

گرچه بسیاری از افراد اعتقاد دارند که مشکلات دیگری بر سر راه این پروژه وجود دارد اما با نگاهی به وضعیت تولید محصولات مختلف از جمله فورد F-150، فورد برانکو و دوج رم 1500 می‌توان متوجه شد که بهانه تسلا چندان بیراه نیست.

در حال حاضر تسلا قصد دارد تا مدل سایبرتراک را روانه بازار کند. این محصول به مدد طراحی خاص خود می‌تواند تبدیل به یکی از متفاوت‌ترین محصولات صنعت خودروسازی شود.

تسلا در حال حاضر مدل S Plaid را روانه بازار کرده‌است و با سرعت بخشیدن به تولید انبوه مدل 3 و مدل Y می‌تواند وضعیت و جاپای محکم‌تری در بازار خودرو را برای خود کسب کند.

گرچه محصول Semi تراک این شرکت نیز در برنامه کاری آن وجود دارد که این کشنده تمام برقی نیز با مشکلات شدید در زمینه نیاز به باتری با ظرفیت های بالا و...مواجه شده است و در نتیجه تسلا باید تا زمان تکمیل خطوط تولید باتری خود در نوادا، تگزاس، آلمان و چین صبر کند.

تسلا در آینده نه چندان دوری باید به رقابت با انبوه محصولات برقی جدید بپردازد و آینده هیجان انگیزی برای این بخش از بازار پیش بینی می‌شود.

نسل اول تسلا رودستر به عنوان اولین محصول این شرکت در دهه گذشته میلادی عرضه شده بود که گرچه ایرادات فراوانی از نظر فنی و طراحی داشت با این وجود این محصول راه جدیدی را در صنعت خودروسازی باز کرد که منجر به برقی سازی گسترده محصولات در این صنعت شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی