ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای ویدیویی از قاب سیلیکونی مگ‌سیف آیفون ۱۳ پرو مکس

یکی از منابع آگاه توییتر ویدیوی کوتاهی از قاب سیلیکونی مگ سیف آیفون ۱۳ پرو مکس به اشتراک گذاشته که نام دستگاه و فناوری مگ سیف روی جعبه آن‌ها به چشم می‌خورند. یک حساب توییتر ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

یکی از منابع آگاه توییتر ویدیوی کوتاهی از قاب سیلیکونی مگ سیف آیفون ۱۳ پرو مکس به اشتراک گذاشته که نام دستگاه و فناوری مگ سیف روی جعبه آن‌ها به چشم می‌خورند.

یک حساب توییتر با نام کاربری PinkDon1 این ویدیو را به اشتراک گذاشته بود ولی بلافاصله آن را حذف کرد. در ویدیو جعبه‌های مربوط به قاب سیلیکونی آیفون ۱۳ پرو مکس به همراه نام مگ سیف قابل رویت است و اشاره به این موضوع دارد که نسخه پرو مکس نسل آتی آیفون اپل نیز از این فناوری پشتیبانی می‌کند.

این ویدیوی حذف شده از توییتر اکنون توسط حساب کاربری دیگری یعنی Majin Bu به اشتراک گذاشته شده. باتوجه به اینکه ویدیو برای بار دوم و توسط حساب کاربری دیگری منتشر شده، نمی‌توان در مورد صحت آن اظهارنظری کرد. هرچند انتشار چنین ویدیوهایی در زمان نزدیک شدن به تاریخ رونمایی چندان عجیب نیست.

اگرچه برخی منابع آگاه ادعا می‌کنند که نسل بعدی آیفون‌های اپل احتمالا با نام آیفون 12S به بازار عرضه می‌شود، اما همانطور که ویدیوی کوتاه قابل مشاهده است، این محصولات نام آیفون ۱۳ را یدک می‌کشند.

در اوایل سال جاری میلادی نتایج یک نظرسنجی نشان می‌داد که اکثر کاربران تمایلی به خرید دستگاهی با نام آیفون ۱۳ ندارند. درحدود ۳۸ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده بودند که اپل باید این محصولات را صرفا با نام آیفون ۲۰۲۱ معرفی کند. در حدود ۲۶ درصد کاربران نیز با نام آیفون ۱۳ موافق بودند و حدود ۱۳ درصد نیز تمایل داشتند این موبایل جدید را با نام آیفون 12S در بازار ببینند.

انتظار می‌رود رویداد رونمایی از آیفون بعدی روز ۲۳ شهریورماه برگزار شود. با وجود انتشار گزارش‌ها بی‌شمار درباره نام این گوشی‌ها، این احتمال وجود دارد که کوپرتینویی‌ها تصمیم به استفاده از نام آیفون 12S بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی