ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Flip! the Frog؛ قورباغه‌ای که به ماه رفت

در بین انبوهی از بازی‌های کژوال که هر هفته روانه‌ی بازار می‌شوند، هنوز هم گزینه‌های خوب و سرگرم‌کننده به چشم می‌خورند. بازی Flip! the Frog که ساز و کار کاملا ساده‌ای هم دارد، یکی از ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

در بین انبوهی از بازی‌های کژوال که هر هفته روانه‌ی بازار می‌شوند، هنوز هم گزینه‌های خوب و سرگرم‌کننده به چشم می‌خورند. بازی Flip! the Frog که ساز و کار کاملا ساده‌ای هم دارد، یکی از بازی‌های جدید این سبک است که در ادامه‌ی مطلب به معرفی آن می‌پردازیم.

هرچند که در بازی‌های کژوال معمولا داستان به خصوصی وجود ندارد، اما سازندگان Flip! the Frog یک داستان خلاقانه را برای روایت بازی انتخاب کرده‌اند. کاراکتر اصلی بازی یک قورباغه است که در برکه‌ای آرام زندگی می‌کند اما یک روز با دیدن ماه همه چیز دستخوش تغییر می‌شود.

این قورباغه‌ با دیدن درخشش و زیبایی ماه یک دل نه صد دل عاشق ماه شده و حالا می‌خواهد انقدر بالا بپرد که دستش به ماه برسد و شما قرار است در این راه به او کمک کنید تا بتواند موانع مختلف را پشت سر بگذارد و بالاخره به دیدار ماه برود.

گیم‌پلی بازی پیچیدگی خاصی ندارد و در طی مراحل مختلف شما را با انواعی از موانع جدید روبرو می‌کند. شما باید سعی کنید با تعیین جهت درست قورباغه را از سد این موانع بگذرانید، سکه‌هایی که سر راه قرار دارند را جمع کنید و تا حد ممکن روی برگ‌های پهن نیلوفر بپرید.

برگ‌های نیلوفر حکم همان نیترو را برای قورباغه دارند و باعث می‌شوند که بتواند با سرعت بیشتری بپرد و مسافت بیشتری را هم طی کند. بازی بیش از ۲۰۰ مرحله دارد که می‌تواند برای مدت طولانی سرگرمتان کند.

سکه‌هایی که در طی بازی جمع می‌کنید یا به واسطه‌‌ی پرداخت درون‌برنامه‌ای به دست می‌آورید، برای خریدن اسکین‌های مختلف به کار می‌آیند و مزیت دیگری ندارند بنابراین حتی بدون خرید درون برنامه‌ای هم بازی تغییر به خصوصی نخواهد داشت.

نقش کمرنگ پرداخت در بازی با تبلیغات پر شده، در نتیجه بهتر است هنگامی که وارد بازی می‌شوید اتصال اینترنت را قطع کنید تا تبلیغات متعدد بین مراحل کلافه‌تان نکنند.

بازی Flip! the Frog بسیار ساده است و امکانات خاصی ندارد اما برای ترغیب کردن بازیکنان جوایز روزانه‌ای در نظر گرفته که با گذشت زمان ارزشمندتر می‌شوند، بنابراین هر چه تعداد روزهای بیشتری در بازی حضور پیدا کنید جایزه‌های بهتری نصیبتان می‌شوند.

این بازی آفلاین است و قرار نیست در آن با کسی رقابت کنید اما برای اینکه انگیزه‌ی بازیکنان حفظ شود، لیستی از دستاوردها در بازی وجود دارد که در حقیقت باعث می‌شود بازیکنان با خودشان رقابت کنند و مدام در تلاش باشند که به یک هدف مشخص برسند و جایزه‌های بیشتری دریافت کنند.

بازی Flip! the Frog با گیم‌پلی و کنترل‌های ساده و موسیقی پس‌زمینه آرامش بخشی که دارد، گزینه‌ی خوبی برای پر کردن اوقات فراغت است و ارزش امتحان کردن را دارد/ بنابراین اگر می‌خواهید یک بازی ساده به لیست بازی‌ها اضافه کنید، نگاهی به Flip! the Frog هم داشته باشید.

Flip! the Frog

Flip! the Frog

سازنده: 101XP LIMITED قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 176/27 مگابایت زبان:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی