ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از اسپیکر بلوتوثی XBOOM 360 با طراحی فانوسی‌ شکل رونمایی کرد

ال جی اسپیکر جدیدی به نام XBOOM 360 را معرفی کرده از طراحی استوانه‌ای شکل بهره می‌برد و همچنین بدنه‌ای از جنس پارچه بادوام دارد. این اسپیکر می‌تواند صدایی ۳۶۰ درجه بدون اعوجاج به گوش افراد ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

ال جی اسپیکر جدیدی به نام XBOOM 360 را معرفی کرده از طراحی استوانه‌ای شکل بهره می‌برد و همچنین بدنه‌ای از جنس پارچه بادوام دارد. این اسپیکر می‌تواند صدایی ۳۶۰ درجه بدون اعوجاج به گوش افراد برساند و ۳۷۰ دلار قیمت دارد.

ال‌جی ادعا می‌کند که تیوتر اسپیکر جدید به همراه دیافراگم تیتانیومی می‌تواند صدای دقیق‌تری را با فرکانس بالا تولید کند وبا ووفرهایی که دارد، صداهای باس و حد وسط را به خوبی پخش می‌کند. توان خروجی اسپیکر ال‌جی در هنگام اتصال به منبع تغذیه به ۱۲۰ می‌رسد که به اندازه کافی قدرتمند است تا بتوان از آن در فضای باز به راحتی استفاده کرد.

اسپیکر ال جی XBOOM 360

علاوه بر این، اسپیکر XBOOM 360 تجربه کاربری متفاوتی را به دلیل بهره‌مندی از قابلیت نورپردازی برای کاربران فراهم می‌کند. اسپیکر قابل حمل ۳۶۰ درجه مجهز به باتری ۲۹ وات ساعتی است که شارژ موردنیاز برای ۱۰ ساعت عملکرد آن را تامین می‌کند. توان خروجی اسپیکر ۱۲۰ وات بوده، مجهز به ووفر ۵.۲۵ اینچی و تیوتر ۲ اینچی است و از اتصالاز طریق بلوتوث، USB یا Aux-in پشتیبانی می‌کند. نور یکپارچه اسپیکر دارای تنظیمات از پیش تعریف‌ شده‌ای است که می‌تواند از طریق برنامه همراه به صورت سفارشی تنظیم شود.

همچنین این اسپیکر مجهز به قابلیتی تحت عنوان DJ Effect است که امکان ترکیب صداها و نور را فراهم می‌کند. برای استفاده از این قابلیت لازم است حتما اپلیکیشن همراه اسپیکر نصب شود. همچنین گفتنی است ابعاد اسپیکر‌ ال‌جی ۲۵۰ در ۵۱۴ در ۲۵۰ میلی‌متر است.

روکش پارچه‌ای اسپیکر ال جی XBOOM 360 در ترکیب رنگ بژ، قرمز بورگاندی، مشکی زغالی و سبز طاووسی عرضه می‌شود. بلندگوی ۳۶۰ درجه جدید ال‌جی اواخر ماه جاری میلادی با قیمت پایه ۳۶۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی