ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربری در هند از انفجار پوکو X3 پرو ۵ دقیقه پس از شارژ کامل دستگاه خبر می‌دهد

کاربری در هند تصاویری از یک دستگاه پوکو X3 پرو منتشر کرده که منفجر شده است. این کاربر دستگاه را با شارژ کامل از شارژر جدا می‌کند، اما تنها پس از ۵ دقیقه گوشی پوکو ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

کاربری در هند تصاویری از یک دستگاه پوکو X3 پرو منتشر کرده که منفجر شده است. این کاربر دستگاه را با شارژ کامل از شارژر جدا می‌کند، اما تنها پس از ۵ دقیقه گوشی پوکو آتش می‌گیرد.

تصاویر به‌ اشتراک‌ گذاشته‌ شده از گوشی نشان می‌دهند که باتری از گوشی بیرون زده و احتمالا باطری گوشی منفجر شده است. در این حادثه یک پتو سوخته، اما خوشبختانه آسیب جانی در پی نداشته و منجر به آتش‌سوزی جدی نشده است. این کاربر با نام «امان بهردوج» (Aman Bhardwaj) با انتشار این توییت گفته این گوشی را حدود دو ماه قبل خریده و گوشی در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۵ خرداد خرداد) خریداری شده است.

ظاهرا گوشی از یک مغازه خرده‌فروشی خریداری شده و هنوز مشخص نیست که این مغازه مورد تایید پوکو بوده یا نه. پوکو هنوز رسما به این اتفاق واکنش نشان نداده است.

این دومین باری است که انفجار گوشی‌های سری X3 پوکو گزارش می‌شود. گزارش قبلی مربوط به آتش گرفتن گوشی پوکو X3 در ماه آوریل سال میلادی جاری بوده است. نمایندگی پوکو در هند مدعی شده دلیل انفجار آن گوشی فشار خارجی بوده و پس از تحقیقات اولیه سوراخ شدن آن تایید کرد.

گوشی‌های پوکو با وجود مشخصات فنی قدرتمند، قیمت مناسبی دارند و همین ویژگی باعث شده در برخی کشورها از جمله هند فروش بالایی را تجربه کنند. با این وجود، ایجاد مشکلاتی مانند آتش گرفتن و انفجار می‌تواند به اعتبار این زیرمجموعه شیائومی ضربه بزند. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که پوکو انفجار اخیر را تایید یا رد نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Ali Gh
    Ali Gh | ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

    خاک تو سر شیائومی اگه اون فست شارژو میشد خاموش کرد اینهمه فشار رو باتری نمیومد که 😐 اینجوری بشه

  • Mmd Mrd
    Mmd Mrd | ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

    باور نکنین باو من ۴ ماهه دارم باش گیم میزنم هیچ مشکلی ام پیدا نکرده حداقل روزی ۴ ساعت تو شارژ فقط باش کار میکنم

  • Un Zn
    Un Zn | ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

    گویا قفل این مرحله تو هند بازشده😂😂

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی