ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ نسخه بتای رابط کاربری One UI 4.0 را با تاخیر منتشر می‌کند

رابط کاربری سامسونگ One UI 4.0 بر پایه اندروید ۱۲ توسعه داده شده و قرار بود دو روز پیش نسخه بتا آن عرضه شود، اما حالا سامسونگ اعلام کرده انتشار آن با تاخیر مواجه می‌شود. ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

رابط کاربری سامسونگ One UI 4.0 بر پایه اندروید ۱۲ توسعه داده شده و قرار بود دو روز پیش نسخه بتا آن عرضه شود، اما حالا سامسونگ اعلام کرده انتشار آن با تاخیر مواجه می‌شود. در حال حاضر آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ One UI 3.1.1 است که ویژگی‌ جدیدی را به دستگاه‌های این شرکت اضافه نکرده و کاربران بی‌صبرانه منتظر نسخه رابط کاربری این کمپانی هستند.

مدیر ارتباطات کره جنوبی سامسونگ از کاربران خواسته تا کمی صبورتر باشند تا این غول کره‌ای بتواند مقدمات عرضه رابط کاربری جدید را آماده کند. هنوز علت این تاخیر مشخص نیست، با این حال احتمال می‌رود که عرضه نسخه بتا One UI 4.0 چندان دور از دسترس نباشد. معمولا سامسونگ ابتدا رابط کاربری خود را در کره جنوبی عرضه می‌کند و سپس آن را راهی بازارهای بین‌المللی می‌کند. بنابراین پس از عرضه One UI 4.0 در کشور کره جنوبی می‌توان انتظار عرضه آن در دیگر بازارها را داشت.

یکی از مشکلات اندروید در مقایسه با iOS تاخیر زیاد در ارائه به‌روزرسانی است. سیستم عامل iOS اپل هر ساله بعد از عرضه، روی بخش اعظم محصولات این شرکت نصب می‌شود در حالی که تجربه اندروید خالص و به‌روزرسانی سریع و به موقع را فقط روی گوشی‌های پیکسل گوگل می‌توان تجربه کرد. شرکت‌های سازنده موبایل هر کدام رابط کاربری خودشان را توسعه داده و به ترتیب و بر حسب بازارهای مختلف آن را عرضه می‌کنند که یکی از دلایل عرضه کند اندروید روی دستگاه‌های مختلف است.

گوشی‌های پیکسل علاوه بر تجربه خالص اندروید، با دریافت سریع و به موقع این سیستم عامل تجربه کاربری لذت بخشی را به ارمغان می‌آورند. سامسونگ گرچه توانسته سرعت عرضه نسخه‌های جدید را بهبود بخشد، اما هنوز تا ایده‌آل فاصله بسیاری دارد. اپل با iOS، در صدر فهرست عرضه سیستم عامل در سراسر جهان قرار دارد و باید دید در آینده این رویه تغییر خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی