ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای پهپاد مویک ۳ طراحی و دوربین‌های آن را نشان می‌دهد

شرکت چینی «DJI» که در سطح جهان به دلیل پهپاد‌های خود شناخته می‌شود در حال کار روی دستگاه جدید خود یعنی پهپاد مویک ۳ است و اکنون طراحی این دستگاه و دوربین دوگانه هاسلبلاد (Hasselblad) ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

شرکت چینی «DJI» که در سطح جهان به دلیل پهپاد‌های خود شناخته می‌شود در حال کار روی دستگاه جدید خود یعنی پهپاد مویک ۳ است و اکنون طراحی این دستگاه و دوربین دوگانه هاسلبلاد (Hasselblad) آن مشخص شده است.

طراحی این دستگاه اوایل ماه نیز افشا شده بود و اکنون رندرهای جدیدی از پهپاد DJI Mavic 3 منتشر شده است. این رندرها که از طریق DroneDJ منتشر شده که در چین منبع معتبری محسوب می‌شود و گفته می‌شود طراحی آن به محصول نهایی شبیه است.

پهپاد مویک ۳

طبق رندرهای ارائه شده، بازوهای پهپاد مویک ۳ نسبت به قبل نازک‌تر دیده می‌شود اما جنبه‌های دیگر محصول، از جمله باتری عقب آن مطابق گزارش‌های قبلی است. همچنین در بخش ماژول دوربین‌های پهپاد لوگو هاسلبلاد دیده می‌شود که با گزارش‌های قبلی مطابقت دارد.

در گزارش‌های پیشین ادعا شده بود که پهپاد مویک ۳ از دو سنسور دوربین بهره می‌برد. دوربین اصلی قادر به فیلمبرداری با حداکثر وضوح 5.7K است و سنسور ثانویه آن از زوم اپتیکال ۷ برابر پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود این پهپاد ۱ ترابایت حافظه داخلی داشته باشد و از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره ببرد.

علاوه بر این نسل جدید پهپاد مجهز به سیستم کنترلر هوشمند جدیدی است که به بهبود هدایت و عملکرد آن کمک می‌کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر نشده، اما انتظار می‌رود در روزها و هفته‌های آینده اخبار بیشتری از آن به گوش برسد.

در مورد عرضه پهپاد نیز جزئیات و اطلاعات متناقضی در دسترس است. در حالی که یک گزارش ادعا می‌کند این محصول در ماه اکتبر یا نوامبر (تا اواسط آذر ماه) روانه بازار خواهد شد، گزارش دیگری ادعا می‌کند که عرضه آن از اوایل سال آینده آغاز می‌شود. با توجه به اینکه DJI تولید مویک ۲ پرو را متوقف کرده است، به احتمال زیاد نسل جدید این پهپادها در دو مدل معمولی و پرو طی ماه‌های آینده معرفی و عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی