ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی infinite lagrange؛ جنگ فضایی صاحبان قدرت

فضا و کهکشان بی انتها همیشه برای انسان جذاب بوده اما فرصت ماجراجویی‌های فضایی واقعی برای همه فراهم نیست و همین باعث شده که پای بازی‌ها به این حوزه باز شود و مثل همیشه فرصت ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

فضا و کهکشان بی انتها همیشه برای انسان جذاب بوده اما فرصت ماجراجویی‌های فضایی واقعی برای همه فراهم نیست و همین باعث شده که پای بازی‌ها به این حوزه باز شود و مثل همیشه فرصت تجربه‌ای را برای بازیکنان فراهم کنند که در واقعیت ممکن نیست. به همین بهانه به سراغ بازی infinite lagrange رفتیم که جدیدترین بازی علمی تخیلی Netease است و طرفداران زیادی هم دارد.

داستان بازی زمانی در آینده را به تصویر می‌کشد که سفرهای فضایی پیشرفت کرده‌اند و گره‌های لاگرانژی در کهکشان کشف شده‌اند که به انسان‌ها اجازه می‌دهند به کهکشان‌های دیگر سفر کنند و به منابع زیادی دسترسی داشته باشند اما این خبر خوبی نیست چون کم کم جنگ‌های فضایی به راه می‌افتند و هر کسی سعی می‌کند قدرت خودش را به رخ بکشد.

شما هم یکی از صاحبان قدرت هستید، یک کشتی فضایی دارید و آینده‌تان وابسته به این جنگ‌هاست، بنابراین باید کشتی خود را تا دندان به سلاح‌های مختلف مجهز کنید و سپس با یک استراتژی درست جلوی رقیب‌ها قد علم کنید. برای شخصی‌سازی کشتی‌ها جزئیات زیادی درنظر گرفته شده و هرچه سطح بالاتری داشته باشید، امکانات بیشتری در اختیار خواهید داشت.

گیم‌پلی بازی درباره‌ی جنگ‌های فضایی است و مثل هر جنگ دیگری مدیریت منابع اهمیت زیادی دارد، بنابراین باید با تلاش پایگاه خود را گسترش دهید

هرچند که هسته‌ی اصلی بازی infinite lagrange جنگیدن و پیروز شدن است، اما بدون داشتن تکنولوژی و قدرت کافی این کار ممکن نیست بنابراین باید پایگاه اصلی خود را با اضافه کردن تکنولوژی‌های جدید و ساختن کشتی‌های متنوع گسترش بدهید. تکنولوژی‌های جدید و آیتم‌های مربوط به کشتی‌ها پس از مراحل مختلف قابل دریافت هستند اما امکان استفاده از پرداخت درون‌برنامه‌ای را هم دارید.

بازی infinite lagrange در گیم پلی هم آزادی زیادی به بازیکنان می‌دهد و تقریبا می‌توان گفت محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. می‌توانید هرطور که می‌خواهید کشتی را بسازید و به هرجا که می‌خواهید سفر کنید، بنابراین به نوعی می‌توان گفت که با یک بازی جهان باز روبرو هستید و خودتان مسیر پیشرفت بازی را مشخص می‌کنید.

اما می‌توان گفت ویژگی برجسته‌ی بازی که در همان نگاه اول چشم‌گیر عمل می‌کند، طراحی گرافیکی سه بعدی و کیفیت بالاست که کمک می‌کند فضاسازی باورپذیر باشد. علاوه بر این، امکان تغییر زاویه‌ی تصویر را هم دارید و می‌توانید کشتی خود و محیط اطراف را از زوایای مختلف بررسی کنید.

نکته‌ی جالب دیگر این است که بازی infinite lagrange با زمان واقعی جلو می‌رود، بنابراین قرار نیست چیزی در یک چشم بر هم زدن اتفاق بی‌افتد. تمام مراحل ارتقای کشتی، جنگ‌ها و سفرها مدت زمان مخصوصی دارند به طوری که انگار بازی در دنیای واقعی جریان دارد.

در کل می‌توان گفت بازی infinite lagrange یک عنوان خوش ساخت است که برای عاشقان فضا ساخته شده و به شما اجازه می‌دهد بیشتر چیزهایی را که در قوه‌ی تخیل خود دارید، اجرا کنید و از آن لذت ببرید. ضمنا فراموش نکنید که استفاده از هندزفری یا هدفون می‌تواند تجربه‌ی بهتری را برای شما فراهم کند.

infinite lagrange

infinite lagrange

سازنده: NETEASE INTERACTIVE ENTERTAINMENT PTE. LTD قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1800/1400 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی