ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر قاب محافظ آیفون ۱۳، ناچ کوچکتر و ماژول دوربین بزرگتر را تایید می‌کند

با وجودی که تنها چند ساعت به زمان برگزاری رویداد اپل باقی مانده است،‌ یکی از منابع آگاه بازار تصاویری از قاب محافظ آیفون ۱۳ تولید شرکت‌های شخص ثالث را به اشتراک گذاشته که اخبار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

با وجودی که تنها چند ساعت به زمان برگزاری رویداد اپل باقی مانده است،‌ یکی از منابع آگاه بازار تصاویری از قاب محافظ آیفون ۱۳ تولید شرکت‌های شخص ثالث را به اشتراک گذاشته که اخبار فاش شده قبلی در مورد ابعاد ناچ و ماژول دوربین را تایید می‌کند.

اپل قرار است امشب ساعت ۲۱:۳۰ از پرچمداران جدید سری آیفون ۱۳ رونمایی کند. ساعاتی قبل از رویداد،‌ حساب کاربری «Evleaks» تصاویری از قاب محافظ نسل جدید آیفون اپل به اشتراک گذاشته است. این تصاویر مربوط به یکی از شرکت‌های تولیدکننده قاب محافظ آیفون می‌شود و کیس‌های رسمی اپل را به نمایش نمی‌گذارند.

همان طور که در تصاویر دیده می‌شود،‌ انتظار می‌رود آیفون ۱۳ با بریدگی بالای نمایشگر کوچکتر نسبت به نسل قبل و ماژول دوربین بزرگتر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

براساس تصاویر، ظاهرا محل قرارگیری اسپیکر مکالمه به قسمتی از بالای دستگاه منتقل شده‌، در نتیجه فیس آیدی کمی بالاتر از محل همیشگی خود قرار گرفته است. همین تغییر باعث شده اپل بتواند دستگاه‌های جدید را با ناچ کوچکتری توسعه دهد.

همچنین به نظر می‌رسد موبایل جدید با سیم پیچ MagSafe بزرگتری از راه برسد که می‌تواند بدین معنی باشد که سرعت شارژ فناوری MagSafe جدید سریعتراز قبل خواهد بود. همچنین با توجه به تصاویر، ماژول دوربین روی پنل پشتی دستگاه نیز ابعاد بزرگتری نسبت به نسل قبلی دارد.

ما مانند همیشه امشب رویداد معرفی آیفون 13 را به صورت زنده در دیجیاتو پوشش می‌دهیم. برای مشاهده پوشش دیجیاتو به این مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی