ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از گلکسی M22 مجهز به نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین چهارگانه رونمایی کرد

جدیدترین گوشی سامسونگ، گلکسی M22 توسط وب‌سایت آلمان این شرکت بطور رسمی معرفی شد. نمایشگر با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۹۰ هرتز، دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

جدیدترین گوشی سامسونگ، گلکسی M22 توسط وب‌سایت آلمان این شرکت بطور رسمی معرفی شد. نمایشگر با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۹۰ هرتز، دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخی از ویژگی‌های مهم آن محسوب می‌شوند.

این گوشی از صفحه نمایش سوپر امولد با رزولوشن اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هزتر می‌رسد. یک بریدگی در بالای نمایشگر این دستگاه یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. در پنل پشتی نیز دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۳ درجه، یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. ابعاد این گوشی هوشمند ۱۵۹.۹ در ۷ در ۸.۴ میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۸۶ گرم است.

گلکسی M22

گلکسی M22 از پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد که به نظر می‌رسد همان هلیو G80 باشد که در گلکسی A22 نیز استفاده شده است. گوشی میان‌رده جدید سامسونگ از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره‌ می‌برد و رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند.

یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی آن را برعهده دارد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گلکسی M22 می‌توان به وای‌فای ۵، بلوتوث ۵، NFC، درگاه USB-C، پشتیبانی از کارت microSD، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، شبکه ارتباطی 4G VoLTE و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد. این گوشی کره‌ای‌ها همچنین از سنسور اثر انگشت روی فریم بهره می‌برد.

سامسونگ هنوز قیمت گلکسی M22 را به صورت رسمی اعلام نکرده، با این حال می‌دانیم این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FAEZ_DEV
    FAEZ_DEV | ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

    قیمت درست نداشته باشه ارزش خرید هم نداره

مطالب پیشنهادی