ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرینتر رومیزی PixLab X1 هواوی مجهز به سیستم عامل هارمونی معرفی شد

هواوی امروز طی رویدادی از اولین پرینتر چند کاره رومیزی خود با نام PixLab X1 رونمایی کرد. پرینتر جدید هواوی ویژگی‌های جالبی دارد که برخی از آن‌ها با سیستم عامل هارمونی کار می‌کنند. این چاپگر ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

هواوی امروز طی رویدادی از اولین پرینتر چند کاره رومیزی خود با نام PixLab X1 رونمایی کرد. پرینتر جدید هواوی ویژگی‌های جالبی دارد که برخی از آن‌ها با سیستم عامل هارمونی کار می‌کنند. این چاپگر لیزری سیاه و سفید در هر دقیقه ۲۸ صفحه پرینت می‌گیرد. این محصو در کنار چاپ، به عنوان اسکنر و و کپی نیز عمل می‌کند و هنگام اسکن مدارک شناسایی اگر جهت مدارک درست نباشد، چاپگر آن را تصحیح می‌کند.

پرینتر هواوی PixLab X1 فقط در رنگ سفید عرضه می‌شود و وزن آن ۹.۵ کیلوگرم است. این محصول از ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی‌ بهره می‌برد و کنترل‌های آن از نوع لمسی خازنی است. یک درگاه USB 2.0، یک درگاه 10/100 M Base-TX، بلوتوث ۵ و وای‌فای ۵ از دیگر امکانات آن هستند. همچنین PixLab X1 دارای NFC است، بنابراین به راحتی از یک گوشی مجهز به NFC می‌توان دستور چاپ را صادر کرد.

هواوی می‌گوید اگر یک حساب کاربری به رایانه متصل باشد، تمام دستگاه‌های متصل به حساب به طور خودکار به پرینتر اضافه می‌شوند و نیازی به جفت شدن با چاپگر نیست. همچنین می‌توان چاپگر را با خانواده و دوستان به اشتراک گذاشت. قابلیت چاپ از راه دور هم در PixLab X1 هواوی دیده می‌شود. چاپگر جدید چینی‌ها با ویندوز ۷/۸/۱۰، ویستا، سرور ۲۰۰۳، مک اواس ۱۰.۹ و بالاتر و همین‌طور ۷ RedHat به بالا سازگاری دارد. کارتریج مورد استفاده نیز از نوع X-15000 and F-1500 است.

قیمت PixLab X1 هواوی ۲۹۴ دلار است و در حال حاضر در فروشگاه Vmall دیده می‌شود، اما هنوز برای خرید در دسترس قرار ندارد. هواوی تصمیم دارد با سیستم عامل هارمونی یک پلتفرم یکپارچه برای گوشی، کامپیوتری و تمام وسایل الکترونیکی بسازد و نیاز خود به پلتفرم‌های خارجی را کاهش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

    wow nice!

مطالب پیشنهادی