ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های آیفون ۱۳ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شوند؟

اپل در رویداد ۲۳ شهریور خود تحت عنوان «کالیفرنیا استریمینگ» سرانجام از سری آیفون ۱۳ رونمایی کرد که برخی ویژگی‌ها و طراحی خیره‌کننده‌ای را به همراه دارند. همچنین پس از شایعات فراون اکنون مشخص شده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۴۴

اپل در رویداد ۲۳ شهریور خود تحت عنوان «کالیفرنیا استریمینگ» سرانجام از سری آیفون ۱۳ رونمایی کرد که برخی ویژگی‌ها و طراحی خیره‌کننده‌ای را به همراه دارند. همچنین پس از شایعات فراون اکنون مشخص شده است که کوپرتینویی‌ها گوشی‌های پرچمدار جدید خود را در چه گزینه‌های رنگی روانه بازار خواهند کرد.

رنگ‌های آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی

آیفون ۱۳

اپل گوشی‌های بسیار مورد انتظار آیفون ۱۳ خود را در پنج گزینه رنگی مختلف به بازار عرضه خواهد کرد که شامل صورتی، آبی، مشکی (نیمه‌شب)، سفید و قرمز می‌شود. البته رنگ‌های اشاره شده پیش از این نیز در شایعات مختلفی گزارش شده بود اما این بار اپل به صورت رسمی از ظاهر زیبای آن‌ها رونمایی کرده است.

رنگ‌های آیفون ۱۳ پرو

آیفون ۱۳

گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس نیز از یک پالت رنگی براق و بسیار زیبا بهره می‌برند که شامل چهار رنگ طلایی، نقره‌ای، آبی و مشکی (گرافیت) می‌شود.

طراحی این دو گوشی و رنگ‌های جذاب و خیره‌کننده آن به قدری منعکس کننده است که می‌تواند بازتاب چهره خود را در آن‌ها مشاهده کنید. اپل ادعا می‌کند که ساخت رنگ آبی این دستگاه‌ها چالش‌برانگیز‌ترین مورد بوده است و در ساختار آن از چندین لایه و یک سرامیک فلزی در مقیاس نانومتر استفاده کرد تا گوشی آن‌ها جلوه‌ای خیره‌کننده و بسیار بادوام داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی