ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی مشخصات کلیدی احتمالی گلکسی S22 اولترا فاش شد

به گزارش یکی از منابع آگاه احتمالا گلکسی S22 اولترا به همراه شارژ سریع ۴۵ وات و چیپ قدرتمند اگزینوس ۲۲۰۰ معرفی خواهد شد و از طرفی دیگر در جعبه محصول خبری از شارژر نخواهد ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

به گزارش یکی از منابع آگاه احتمالا گلکسی S22 اولترا به همراه شارژ سریع ۴۵ وات و چیپ قدرتمند اگزینوس ۲۲۰۰ معرفی خواهد شد و از طرفی دیگر در جعبه محصول خبری از شارژر نخواهد بود. گفتنی است گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات معرفی شد.

پس از معرفی سری آیفون ۱۳ اکنون نوبت به پرچمدار آینده سامسونگ یعنی سری گلکسی S22 رسیده و شایعات جدیدی سرعت شارژ و مشخصات چیپست این گوشی‌ها را مشخص کرده است.

IceUniverse یکی از مشهورترین افشاگران حوزه تکنولوژی جزئیات جالب بیشتری درباره خانواده پرچمدار گلکسی S22 به اشتراک گذاشته است. او در اظهارات جدید خود عنوان می‌کند که سامسونگ گوشی گلکسی S22 اولترا را با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات عرضه خواهد کرد. البته این ویژگی کاملا جدید نیست و برخی از دستگاه‌های قبلی غول فناوری کره‌ای نیز از این سرعت شارژ پشتیبانی می‌کردند.

گلکسی S22

همچنین او در ادامه اطلاعات دیگری از سری گلکسی S22 را به اشتراک گذاشته است. طبق گفته او در این سری مانند فولد ۳ خبری از دوربین زیرنمایشگر نخواهد بود و سامسونگ یک نسل دیگر نیز از روزنه مخصوص دوربین سلفی بالای نمایشگر استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، نسخه استاندارد و پلاس گلکسی S22 از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی «ایزوسل GN5» سامسونگ مجهز به فناوری فوکوس خودکار «Dual Pixel Pro» که اخیرا معرفی شده بود، بهره خواهند برد.

این افشاگر همچنین اشاره کرد که S22 اولترا از چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ بهره می‌برد که از یک هسته قدرتمند Cortex-X2 با فرکانس ۲.۹ گیگاهرتز، سه هسته بزرگ Cortex-A710 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد. همچنین پردازنده گرافیکی AMD این چیپ دارای سرعت کلاک ۱۲۵۰ مگاهرتز خواهد بود. با وجود اینکه گوگل در حال توسعه اولین چیپست داخلی خود، انتظار می‌رود رقابت بازار موبایل امسال در بخش عملکرد پردازنده قوی‌تر از همیشه باشد.

سامسونگ چند نسل گذشته دستگاه‌های پرچمدار خود را با سرعت شارژ متفاوتی روانه بازار کرده است. برای مثال گلکسی نوت ۹ و گلکسی S20 اولترا از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کردند اما گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات معرفی شد. خوشبختانه اکنون به نظر می‌رسد نسل جدید گوشی‌های پرچمدار تولیدکننده کره‌ای از سرعت شارژ سریعی برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی